Emolys kirjoitti:Saksalaiset kehitti ilmassa leijuvan lautasen muotoisen aluksen jo toisen maailmansodan lopulla. Näin olen ainakin muutamista lähteistä ymmärtänyt. lautanen vain vei niin paljon energiaa ettei sitä voitu käyttä mihinkään joten homma lysähti siihen.
Nykyaika on sitten asia erikseen. Kun vertaa ensimmäisiä tietokoneita nykyisiin, ja sitten vertaa ensimmäistä ihmisten tekemää lentävää lautasta mahdolliseen nykyiseen, niin voimme vain kuvitella minkä kehityksen se on käynyt läpi.
En siis lainkaan ihmettele jos jotkut ihmiset lentelevät ufoaluksilla ja salaavat niiden leijumismahdollisuuden ja peittävät koko asian propagandalla joka saa ihmiset ajattelemaan niiden olevan ulkopuolisen älyn kehitystä.
Mitä järkeä niissä sitten olisi ja miksi ihmisen pitäisi salata ne ihmisiltä?
Kaikella järjellä ajatellen tuollainen keksintö on ollut niin kova juttu että sitä ei ollakaan niin vain päästetty bisnekseen vaan ne on salattu ja annettu kokonaan vain armeijan käyttöön tiedusteluun ja muuhun. Sitten kun viholliset huomaavat vilahdukselta lautasia, heihin on syötetty propagandaa lentävillä lautasilla matkustelevista alieneista.
Siinä on yksi syy miksi joissakin sotilaallisissa tukikohdissa on niin paljon ufohavaintoja höystettynä alienpopagandalla.
Sen verran kun minä olen asiaan perehtynyt, niin melkoisilla budjeteillakaan suunnitellut "lentävät lautaset" eivät todellakaan ole vielä lennettäviä.. saati turvallisia käyttää.. (ps. kuinka selität sen, että tuhannet ihmiset ovat kertoneet näiden alusten lentäneen sekunneissa pois silmänkantamattomiin.. ? ihmiskeho kun ei sellaista kestäisi..)