Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.
DonHessu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.
Sama homma. Whey Mix hupenee kovaa vauhtia.
Millasella ohjelmalla treenaat? Golden six? 2x6? Sori jos utelen, mua vaan kiinnostaa ku on kanssa treenaajia.
Ite oon aatellu alottaa täs BJJ/potkunyrkkeily, nämä siis pohjalle MMA harrastusta varten.
Regendos kirjoitti:DonHessu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.
Millasella ohjelmalla treenaat? Golden six? 2x6? Sori jos utelen, mua vaan kiinnostaa ku on kanssa treenaajia.
Ite oon aatellu alottaa täs BJJ/potkunyrkkeily, nämä siis pohjalle MMA harrastusta varten.
En tiedä mikä ohjelma se on, puntilta antoivat sen käteen kun sitä ruinasi. Nyttemmin olen lopettanut puntilla olemisen selän vaivojen takia. Koska kehonrakennuksessa kasvatetaan vain näkyviä lihaksia, ajattelin, että voisin vahvistaa yleiskuntoani juoksemalla 2krt viikossa ja uimalla 2krt viikossa. Ajattelin ruveta vasta armeijan jälkeen oikein kunnolla harrastaan kehonrakennusta.
Regendos kirjoitti:Muutenkin jos armeijaa varten haluaa kunnostautua, on yleiskunto ja kestävyys paljon tärkeämpää kuin hetkellinen räjähtävä voima. Eilen tuli sellainen mestariajatus, että jos kohottaisin yleiskuntoani vuoden, jonka jälkeen ilmoittautuisin Krav Magan alkeiskurssille. Sitä sitten vuosi, armeijaan ja armeijan jälkeen katsotaan, että haluanko ruveta käymään salilla vai jatkanko Krav Magaa.
DonHessu kirjoitti:Regendos kirjoitti:DonHessu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Tällähetkellä punttisalia, jossa käyn kolme kertaa viikossa. Niiden ohella vedän lisäravinteita.
En tiedä mikä ohjelma se on, puntilta antoivat sen käteen kun sitä ruinasi. Nyttemmin olen lopettanut puntilla olemisen selän vaivojen takia. Koska kehonrakennuksessa kasvatetaan vain näkyviä lihaksia, ajattelin, että voisin vahvistaa yleiskuntoani juoksemalla 2krt viikossa ja uimalla 2krt viikossa. Ajattelin ruveta vasta armeijan jälkeen oikein kunnolla harrastaan kehonrakennusta.
Mm, ei hassumpi homma, armeijassa ku jokatapaukses lihaskatoa tulee. Ite pitäs varmaan myös aerobista (juoksukuntoa, peruskuntoa, miten sen nyt haluaakaan ilmaista) nostaa... Nylyään jaksan hölkätä ehkä 300-400 metriä... Vaikka futisaikoina tuli hölkättyä 4-5 km...
Saliltaki oon ollu pois pienen vahingon jälkeen mikä salilla kävi, mutta eiköhän sinne tuu raahauduttua piakkoin uusiksi.
Ja jottei viestini ole turha, lisään veikeän hymiön:![]()
Nasty.
Tunhhu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Muutenkin jos armeijaa varten haluaa kunnostautua, on yleiskunto ja kestävyys paljon tärkeämpää kuin hetkellinen räjähtävä voima. Eilen tuli sellainen mestariajatus, että jos kohottaisin yleiskuntoani vuoden, jonka jälkeen ilmoittautuisin Krav Magan alkeiskurssille. Sitä sitten vuosi, armeijaan ja armeijan jälkeen katsotaan, että haluanko ruveta käymään salilla vai jatkanko Krav Magaa.
Suosittelen myös Defendoa.. eli kraw magan "yksinkertaistettu" versio.. tämä on todella pätevä laji, eikä todellakaan ole mikään kilpailulaji vaan täysin 100% itsepuolustus. Minä olin armeijassa just tätä hetkellistä räjähtävää voimaa oleva tyyppi, ja täytyy sanoa et kyllä siinäkin puolensa oli.. harmi vaan että mä olin aina sitten se joka vei kaikki raskaat kalustot nopeasti paikasta a paikkaan b
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 14 vierailijaa