Aqua vitae kirjoitti:03.00 = Henkinen alavire; itsemurhat lisääntyvät näihin aikoihin.
Aqua vitae kirjoitti:Eipä siinä mitään päätetä.
Ihmisen luonnollinen reaktio, jossa alakuloisuus on huipussaan ja näin lisää itsemurhien mahdollisuutta.
Nemesis kirjoitti:oon kans tosi monesti heränny justiinsa tuollon kolmen maissa,ja ylensä saan unta ku herään, mutta justiin tuossa 3 maissa uni ei tuu millään! sama tosi monella mun sukulaisella, mutta en usko kuitenkaan että tuolla "suden" hetkessä ois mtn maagista/yliluonnollista.. en usko että se liittyy mitenkään edes kuolemaan.
aavenainen kirjoitti:minun täytynee sanoa että omaa elämää on hallinnut 3.33 ja kolme koputusta sillon kun joku on kuollutyhdenkin päivän aikana kun sukulainen oli kuolemassa (tietämättäni) päivä meni niin että katsoin kelloa 3.33 13.33 ja 23.33.. ja tuo 333 oli viellä autonrekkarissa ja kaikessa missä numeroita voi vaan nähdä..
Rie-chan kirjoitti:Mä herään aina jossain 2-3 maissa..
Aika mielenkiintoinen tapaus tämäkin
aavenainen kirjoitti: minun täytynee sanoa että omaa elämää on hallinnut 3.33 ja kolme koputusta sillon kun joku on kuollutyhdenkin päivän aikana kun sukulainen oli kuolemassa (tietämättäni) päivä meni niin että katsoin kelloa 3.33 13.33 ja 23.33.. ja tuo 333 oli viellä autonrekkarissa ja kaikessa missä numeroita voi vaan nähdä..
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa