Regendos kirjoitti:Sid kirjoitti:Armeijaan, jotta voin tulevaisuudessa mahdollisessa hätätilanteessa seisoa vahvana puolustusrintamalla isänmaata kunnioittaen.
En edes näe siviilipalvelusta (tahi totaalikieltäytymistä) minkäänlaisena vaihtoehtona. Armeijaan menossa, sillä siisti.
Itsekkin menen armeijaan, mutta vain elämän kokemuksen vuoksi. Sodat ovat kuitenkin vain pukuherrojen riitoja ja isänmaallisuus on näiden pukuherrojen luoma illuusio jolla he voivat kontrolloida meitä tavoitellessa tämän maan etua maailmankartalla.
Ei sota yhtä miestä kaipaa.
Tunhhu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Sid kirjoitti:Armeijaan, jotta voin tulevaisuudessa mahdollisessa hätätilanteessa seisoa vahvana puolustusrintamalla isänmaata kunnioittaen.
En edes näe siviilipalvelusta (tahi totaalikieltäytymistä) minkäänlaisena vaihtoehtona. Armeijaan menossa, sillä siisti.
Itsekkin menen armeijaan, mutta vain elämän kokemuksen vuoksi. Sodat ovat kuitenkin vain pukuherrojen riitoja ja isänmaallisuus on näiden pukuherrojen luoma illuusio jolla he voivat kontrolloida meitä tavoitellessa tämän maan etua maailmankartalla.
"ei sota yhtä miestä kaipaa" joukkue kylläkin... Mieti missä olisimme jos meidän ukit ja papat olis ajatellu noin 1939-1944v. aikana..mä olen samaa mieltä , että jos sotaan ajaudutaan, on vika jossain muualla, mutta tilannehan voisi olla sama kun aikasemmin että joku haluaa vaan hävittää suomen kartalta. silloin olisin rintamalla
viltsu kirjoitti:Tunhhu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Sid kirjoitti:Armeijaan, jotta voin tulevaisuudessa mahdollisessa hätätilanteessa seisoa vahvana puolustusrintamalla isänmaata kunnioittaen.
"ei sota yhtä miestä kaipaa" joukkue kylläkin... Mieti missä olisimme jos meidän ukit ja papat olis ajatellu noin 1939-1944v. aikana..mä olen samaa mieltä , että jos sotaan ajaudutaan, on vika jossain muualla, mutta tilannehan voisi olla sama kun aikasemmin että joku haluaa vaan hävittää suomen kartalta. silloin olisin rintamalla
Ajetelkaa jos kaikki ajattelisivat, että ei sota yhtä miestä kaipaa. Silloin ois asiat aika hassusti.
Tonza133 kirjoitti:Niinpä. Maailma olisi parempi paikka. Ei olisi sotia.
Trauma kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Niinpä. Maailma olisi parempi paikka. Ei olisi sotia.
Mutta mitäs sodanilietsojat tästä ajattelisivat? Keksisivät taatusti vain muita keinoja käydä sotaa... Onnistuu se koneilla ja ydinaseillakin.
viltsu kirjoitti:Trauma kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Niinpä. Maailma olisi parempi paikka. Ei olisi sotia.
Mutta mitäs sodanilietsojat tästä ajattelisivat? Keksisivät taatusti vain muita keinoja käydä sotaa... Onnistuu se koneilla ja ydinaseillakin.
Kansa nousis kapinaan ja kaatais hallituksen.
viltsu kirjoitti:Trauma kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Niinpä. Maailma olisi parempi paikka. Ei olisi sotia.
Tonza133 kirjoitti:viltsu kirjoitti:Trauma kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Niinpä. Maailma olisi parempi paikka. Ei olisi sotia.
Ja sitten tulisi uusi hallitus, joka kaadettaisiin jne.
Tunhhu kirjoitti:Regendos kirjoitti:Sid kirjoitti:Armeijaan, jotta voin tulevaisuudessa mahdollisessa hätätilanteessa seisoa vahvana puolustusrintamalla isänmaata kunnioittaen.
Regendos kirjoitti:Olen silti yhä sitä mieltä, että me emme olemme sodassa vain pelinappuloita shakkilaudalla. Pukuherrat ovat pelaajia. Menisivät itse tarttumaan aseisiin.
Olen silti yhä sitä mieltä, että me emme olemme sodassa vain pelinappuloita shakkilaudalla. Pukuherrat ovat pelaajia. Menisivät itse tarttumaan aseisiin.
Zrud kirjoitti:sivari ja totaali on kyl vässyköille joilla ei yksinkertaisesti vain ole munaa.
Regendos kirjoitti:Totaalikieltäytyjillä ei ole syynä se, etteikö uskaltaisi tarttua aseisiin. He ovat joko jokin uskonnollinen ryhmä tai henkilöitä, jotka protestoivat sodankäyntiä olematta itse osana siihen ja näin pyrkien vaikuttamaan tuleviin sotiin. Ellei miestä aseissa ei sotia.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 7 vierailijaa