Zrud kirjoitti:oha sitä jossai tutkimuksissa väitetty et ihmisellä on DNA muistia. tai jotain.
joten sydämmen siirossa voisi mahdollisesti pienimäärä DNA'ta siirtyä uuteen kehoon ja sitä kautta siirtya verenkierron kautta aivoihin ja tulla uusi muisto asiasta mitä et ole itse tehnyt.
Danae kirjoitti:Zrud kirjoitti:oha sitä jossai tutkimuksissa väitetty et ihmisellä on DNA muistia. tai jotain.
joten sydämmen siirossa voisi mahdollisesti pienimäärä DNA'ta siirtyä uuteen kehoon ja sitä kautta siirtya verenkierron kautta aivoihin ja tulla uusi muisto asiasta mitä et ole itse tehnyt.
DNA-muisti on kiinnostava idea. Kvanttitasolla kai voisi olla mahdollista. (?) (Harmi, että olen vasta alkanut perehtyä kyseiseen teoriaan. Ihan vapaa-ajalla.Ei voi tehdä päätelmiä. :( )
Zrud kirjoitti:niin. koska epäilen että sydämmet "ns" puhdistetaan ennen sen siirtoa uuteen kehoon.
koska jos ei arvoisia veriä sekottuu... se ei tiedä hyvää.
Nemesis kirjoitti:Zrud kirjoitti:niin. koska epäilen että sydämmet "ns" puhdistetaan ennen sen siirtoa uuteen kehoon.
koska jos ei arvoisia veriä sekottuu... se ei tiedä hyvää.
kyl ne sillai 'puhdistetaan' mut kyl ne pitää kattoo ne jokku ihme veriryhmät ja sellaset et ne on kohdakkain koska muten elimist voi ruveta hylkimään siirrettyä elintä.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 3 vierailijaa