Olen käynyt: Saun Open Air 2007 & 2008, Tammerfest 2007, Rock to the river 2007 ja tänä kesänä olen menossa, RockCockiin olen menossa (siellä lempi bändini Cradle of filth = ) ), Kalajoen Juhannus 2007, venetsialaiset 2007... ja sitten on paljon yksittäisiä, kuten Apocalyptica, (vanha) Nightwish, The 69 eyes, Apulanta... En tiedä... varmaan 100 erilaista bändiä nähnyt, ei siitä ainakaan kauas viskaa. Ja kaikki festarit ovat olleet positiivisia ja ihania kokemuksia = ) Mutta makuuni on paljon metalli ja rock festarit. Rakastan "riehua" musiikin tahtiin.
Olin tuossa melko äskettäin Saunassa ja oli aivan ihanaa ^^ Juuri näitä huippu bändejä näin. (kopioi eräästä paikasta, johon hehkuttanut--->) Tuli kyllä riehuttua Bodomeissa. Jalatkin oli kipeät kyllä

Amorphis oli ihana <3 Sitten Scorpions on minulle tärkeä ja enpä ole ikinä päästänyt kyyneltäkään kenenkään keikalla, mutta pientä tuli Still loving youssa O_O Kaikkea sitä, mutta se on tärkeä kappale ollut minulle pitkään, ja laulajan ääni ei ole muuttunut mihinkään. Sonata Arctica oli loistava. Aivan ihana bändi ja on se Toni Kakko jännä tyyppi ja hyvä esiintyjä =) Meni rumpukapula sivu suun xD Sebastian Bach oli hyvä ja Ilta-sanomat haukkui häntä turvonneeksi

Mittää, ku miehekäs oli minusta vain ^^ Muita hyviä: Testament, Stone, Biablo, Mokoma ja Whitesnake. Jotain muita kyllä meni vähän sivusilmällä.
Niin, ja katselen kyllä epätunnetumpiakin bändejä joskus ihan mielellään. Jotkut voivat olla mielettömän hyviäkin! Kotoa päin olevat naapurin hevaritkin on uskomattoman hyviä =)