marge15 kirjoitti:Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?
aavenainen kirjoitti:marge15 kirjoitti:Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?
käsittääkseni tälläisestä ompi kyseja toinen justiinsa että on herkkä vaistoamaan toisen/jonkun läsnäolon.
marge15 kirjoitti:Mitenkäs ku joskus kävelee kadulla tai jotain jotenki aistii, että takana on joku vaikka ei kuule kävely askelia tai mitään ja sitten siellä onkin ihmine? Voisko sen aura jotenki tulla mun auran aluuelle tai jotain?
tukemon kirjoitti:niin, tuli tuossa mieleen ja tämän takia piti rekisteröityäkkin, niin että itse olen nähnyt auroja lapsesta saakka, aistin, jos toinen aura koskee minua, sekä näen, olen oppinut selittämään näille eri välille luonteen ja jos yhden värin seurassa on joku toinen väri niin se tarkoittaa että on sairas
Regendos kirjoitti:Haluaisin pistää tuon aurakyvyn koetukselle.
Regendos kirjoitti:Pidän auroja yhä ihmissilmän illuusiona. En osaa suhtautua niihin vakavasti, mutta jos joku haluaa määritellä terveydentilaani tai luonnettani auran perusteella olen valmis kokeilemaan.
WM_ kirjoitti:Regendos kirjoitti:Pidän auroja yhä ihmissilmän illuusiona. En osaa suhtautua niihin vakavasti, mutta jos joku haluaa määritellä terveydentilaani tai luonnettani auran perusteella olen valmis kokeilemaan.
Miten sitten joillain jotka näkee niitä (illuusioita) ne illuusiot toimii järkiperäisesti? Eli siis aura on aina saman muotoinen samalla henkilöllä ja saman värinen. ettei ne ole vaan jotain näkyjä vaan ihmisen ympärillä olevia kehiä?
Jos nyt voi uskoa että joku niin näkee edes
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa