Temesseus kirjoitti:^Fysiikan lait
Trauma kirjoitti:Temesseus kirjoitti:^Fysiikan lait
Miten fysiikan lait liittyvät siihen, että olimme aina kohdalla? Eikö tämän olisi pitänyt tapahtua, vaikka kukaan ei olisikaan ollut?
Trauma kirjoitti:Viime talvena katoilta tippui useasti lunta juuri silloin, kun minä ja kaverini olimme kävelemässä sen talon kohdalla. Mikäs häirikkö se sellainen on?
Tonza133 kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että sähkölaitteet toimivat paremmin minun lähelläni...
Se vain on aina. Esim jos joku laite ei toimi kenelläkään muulla, niin yhtäkkiä se alkaa minulla toimia. Näin on sattunut useamman kerran. (Ei kuitenkaan kovin montaa)
akba kirjoitti:Meille on pari kertaa tullut sähkökatkos, vaikka naapuritaloissa palaa sähkö , eikä ole mennyt sulake.
Mistäköhän tämä johtuu ??? Osaisiko joku selittää.
oozie kirjoitti:mä saan ihan normi käytöllä tietokoneet/puhelimet/mp-soittimet ouvoksitätini joutui ostaan uuden koneen minun käytön jäljiiltä koska kone hajosi normi käytössä
ja sit mun puhelimet sammuilee aina yhtäkkiä
(huoltoon ---> ) ja sit saan tietokoneet aiva ihme ongelmien partaalle mihi ei löyvy neuvoa
(veljeni on tietokone heppu, eli tietää paljon tietokoneista
niin se on aina ihmetelly miten saan kaiken sekoamaan
) ja isäni koneen saan aina hiastumaan kauheena
ja just korjasin läppärin ku se ei enää tahtonu käynistyy kunnolla
ja mp-soittimet aina alkaa aivan outoja sekoilemaan.alkaa biisi kuulostaan aiva ihmeelliselle tms. (käytössäni on ollu monenlaisia eri soittimia ja kaikiilla sama)
no kai mä oon nii hyvä sekottaan kaikkee
Gitarre kirjoitti:Tähän väliin nyt vain heitän sellaisen jutun että voisit hiukan rajoittaa noiden hymiöiden käyttöä ja koita opetella käyttämään isoja alkukirjaimia, pilkkuja jne. Teksti on nimittäin paljon helppolukuisempaa
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija