Tiia kirjoitti:NONIIN, NYT KUULEMA AIDOKSI ALIENVIDEOKSI VÄITETTY LEIKE ON TÄSSÄ http://www.denverpost.com/ci_9427587?source=rss
Itsestäni tuo näytti kyllä uskottavammalta, ku mikään muu joka on tullu vastaan. Tuo sentään räpytti silmiään.
Anti-Gravity kirjoitti:Tiia kirjoitti:NONIIN, NYT KUULEMA AIDOKSI ALIENVIDEOKSI VÄITETTY LEIKE ON TÄSSÄ http://www.denverpost.com/ci_9427587?source=rss
Itsestäni tuo näytti kyllä uskottavammalta, ku mikään muu joka on tullu vastaan. Tuo sentään räpytti silmiään.
Miksi alienit räpyttelisivät silmiään?
Omasta mielestäni video on selvä feikki.
JD Matthew kirjoitti:ja minä kun luulin humanoidien olevan ihmisiä.
Aqua vitae kirjoitti:Miksi nämä on ylipäänsä nimetty "ihmisen kaltaisiksi"?
Koska joku haluaa ajatella niin?
SHap kirjoitti:BTW miksi Peltokuvioiden arvoitus aihe on lyöty lukkoon? Pitäisi kait jonkunlaista selitystä olla Wespalta tai muilta modeilta, jos niin tekee..?
Wespa kirjoitti:SHap kirjoitti:BTW miksi Peltokuvioiden arvoitus aihe on lyöty lukkoon? Pitäisi kait jonkunlaista selitystä olla Wespalta tai muilta modeilta, jos niin tekee..?
Tuolla on tuo Viljapeltokuviot aihe, jossa asiaa saa pohtia laajemmin.
Tonza133 kirjoitti:"Humanoidistipendi
Haastesumma voidaan maksaa myös humanoidistipendinä 10.000€ puhtaana ulottimeen sille humanoidille, joka itse noutaa stipendin ja antaa samalla DNA (tai vastaavan) -näytteen.
Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle."
Että jos tapaatte humanoidin niin...
Dana kirjoitti:Olin aikoinaan töissä aivotutkimuskeskuksessa ja kuulin mielenkiintoisen faktan siitä, että jokaisella henkilöllä on tiettyyn paikkaan aivoja tallentunut varhainen kuva ihmisestä, ajalta jolloin henkilö oli vielä vauva ja alkoi havainnoida ympäristöään. Tämä kuva on yleensä muisto äidistä.
Ympäristön havainnointi on vastasyntyneellä vielä haparahkoa, ja tästä syystä ihmisen muoto saa vauvojen silmissä vähän muuttuneet piirteet. Mm. pää näyttää muuta vartaloa isommalta, ja silmät kiinnittävät paljon vauvan huomiota joten nekin piirtyvät mieleen tarkemmin. Vartalo jää vähemmälle huomiolle ja on täten "pienempi". Tämä aikojen alussa mieleemme piirtynyt kuva ihmisestä on siis isopäinen, isosilmäinen, keholtaan vähän vääristynyt ihmisen kaltainen olento...?![]()
Ihmisen alitajunta voi väsyneenä, pimeässä tai muussa vastaavassa tilanteessa nostaa esiin tämän varhaisen kuvan äidistään, vaikka ihminen ei itse tiedosta sitä "jossain tuolla" olevankaan. Mielestäni tämä selittää hyvin pitkälti sen, miksi ihmiset kautta aikain ovat tehneet havaintoja humanoideista. :}
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa