JD Matthew kirjoitti:... koska olen nuorenakin juonut alkoholijuomia,...
Spiff kirjoitti:Oon poltellu ja lopetellu vaikka kuinka kauan. En ole koskaan poltellu paljon. Enimmillään meni joskus 3-4 / päivä ja totakin kesti vaan muutama kk. Siltikin ton heti huomas. Limaa tunkee heti kurkusta.
Lopettaminen on aina ollu helppoa. No eihän se sinänsä "pitänyt" ole koska poltan edelleen, mutta oon tehnyt rauhan itseni kanssa sen suhteen että en ota ressiä. Eikä tarvitsekkaan koska nykyään poltan vaan jos tulee otettua jotain, enkä välttämättä edes sillon. Viimeks 2 viikkoa sitten mökillä tupruttelin pari sikaria. Sitä aikasempaa en edes muista. Tämä nykyinen taso on pysyny jo monta vuotta ja en oikeestaan ole mitenkään huolestunu.
Tupakka ei edes oikeen maistu ja mielummin ostan joko pikkusikareita tai sitten jotain kalliimpaa. Cohiba on ehdottomasti parasta tähän saakka. Kallista ku mikä, mut ne onkin hienompiin tilaisuuksiin.
aavenainen kirjoitti:n tupakoija olen joutunut olemaan lapsuuteni ja höpöä se ei keuhkoille ole tehnyt..mutta itse en ole edes kokeillut tupakkaa koska jo 13vee päätin että ei ikinä.. btw olin jo raskausaikana tuo passiivinen tupakoija
*vitsiä pukkaa vakavasta aiheesta*..
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa