DisposableTeen kirjoitti:itse taas olen lukenut, että kyse olisi jostain taudista.oireita oli muistaakseni auringon valon aristelu ja kalpeuspitääpäs lisää infoa tästä nyt hakea,ku muistu mieleen
aavenainen kirjoitti:minäkin olen kuullut kyseisestä taudistaja tuli myös mieleeni että muistaisin lukeneeni että joskus uskottiin että "pahoista ihmisistä/rosvoista" tulisi vampyyreja joten nämä haudattiin tien risteykseen jotteivät tietäis että missä suunnassa kaupunki on ja mihin suuntaan lähteä verenimu reissuille
![]()
kaikkea sitä oikeesti onkin uskottu xD
DisposableTeen kirjoitti:aavenainen kirjoitti:minäkin olen kuullut kyseisestä taudistaja tuli myös mieleeni että muistaisin lukeneeni että joskus uskottiin että "pahoista ihmisistä/rosvoista" tulisi vampyyreja joten nämä haudattiin tien risteykseen jotteivät tietäis että missä suunnassa kaupunki on ja mihin suuntaan lähteä verenimu reissuille
![]()
kaikkea sitä oikeesti onkin uskottu xD
joo, ja sit oon myös kuullu,et vainajista ei saisi puhua pahaa,koska muuten niistä tulee verenhimoisia vampyyreita
Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa