Hartsa kirjoitti:Hmm.. tuosta ruumiin jäykistymisestä en osaa sanoa yhtään. Siis ihanko kramppasi ruumis niin että tavallaan kaarelle meni koko kroppa? Vai kuinka?
Hengityksen kanssa itselläkin oli alussa paljon ongelmia. Kun astraaliruumis rupeaa irtautumaan kehosta niin eihän sinulla sillon ole edes keuhkoja enää..(tai tarvetta hengittää ilmaa) jolloin voi tulla tunne että et saa happea. Mutta oikeasti hengität normaalisti kehossasi. Tähän en ole oikein mitään kiertokonstia keksinyt.. ainoastaan harjoittelulla olen tottunut fiilikseen. Tai oikeammin en enää huomaa edes sitä. Toisille tämän kanssa ei ole mitään probleemaa, mutta minulla esim oli pitkän aikaa ongelma tämän kanssa, ja sitten erään toisen homman kanssa oli myös pitkän aikaan totuttelua.
Kauheata pääkipua ihan pään yllä? Ruumiin ulkopuolella vai siis ihan jossain kohtaa päätä? Oli niin tai näin, niin alussa energiakeho joutuu oppimaan uusia temppuja (tai pikemminkin uudestaanopettelemaan), tämä saa aikaan vaihtelevantasoisia puhdistautumisreaktioita. Näitten vahvuus, intensiteetti ja määrä vaihtelee tosi paljon yksilöstä riippuen. Osalla ei tunnu juuri mitään, toisilla suoranaista kipua eri kohdissa kehoa. Nämä vähenee sitä mukaa kun energikeho puhdistuu kaikennäköisistä tukoista ja kuonasta.. eli treenillä nämäkin.
On olemassa paljon irtoamiseen valmistavia tekniikoita, joilla voi puhdistaa/vahvistaa energiakehoa, sekä helpottaa varsinaista irtoamisprosessia ilman että tarvitsee yrittää irtoamista.. tai edes olla makuullaan tai kovin rentoutuneessa tilassa. Tällaisilla tekniikoilla olisikin järkevintä aloittaa treenailu hommaan.
Brecle kirjoitti:Koitin eilen kun menin nukkumaan mutta ei tainnut onnistua, ainakaan en muista tällä hetkellä mitään
Aevis kirjoitti:Huhhuh. Eilen, kun menin nukkumaan niin ajattelin, että voisi kokeilla tätä ja uskon, että olin todella lähellä ruumiistairtautumista. Rentoutuminen ei tuottanut mitään ongelmia. Tuli sellainen "lämmin" olo, kun kaikki paikat olivat aivan rentoina. Noh, aloin sitten tyhjentämään päätäni ajatuksista ja keskittyä siihen pimeyteen, kun pidin silmiä kiinni. Pian aloin nähdä kaikenlaisia muotoja ja värejä yms. Sitten alkoi vasenta jalkaa ja oikeaa kättä kihelmöidä. Minä tietenkin innostuin ja keskittyminen hajosi täysin.![]()
No, yritin sitten uudestaan ja tällä kertaa pääsin todella pitkälle. Kun keskityin niihin muotoihin, niin näytti, että ne "lähentyisivät" koko ajan ja lopulta alkoi koko ruumistani kihelmöidä todella voimakkaasti ja tunsin voimakkaan "sysäyksen" vatsassani ja siinä vaiheessa meni keskittyminen. Oli todella jännä tunne. Olen varma, että jos olisin vielä jatkanut sitä, niin olisin onnistunut.
Yritin vielä kolmannenkin kerran ennen, kuin menin nukkumaan. Pääsin taas siihen kihelmöinti vaiheeseen, mutta sitten alkoi tuntua outo painetta otsassa. Aivan, kuin joku olisi pitänyt lujasti sormillaan kiinni siitä. Tunne oli aikas ahdistava, joten keskittyminen ei oikein onnistunut ja menin nukkumaan. Paine hitaasti hellitti, kun en enää yrittänyt sitä.
Yritin aamullakin, kun heräsin, mutta ei siitä mitään tullut kun häiriötekijöitä oli liikaa. (Ärsyttävä kärpänen ja sisko.) Pakko taas tänä iltana yrittää. Ehdottomasti vaikeinta oli se ajatusten pitäminen kurissa, mutta muuten pääsin aika helposti siihen vaiheeseen, kun alkoi näkyä värejä ja muotoja.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa