SonglessRobin kirjoitti:Eri kanavoija uusi päivämäärä?
St. Germain Announcement for October 14th and November 11th.
http://www.10-14-08.blogspot.com/
????????????? heheheheheh.. aloitetaanko uudestaan?
Spiff kirjoitti:SonglessRobin kirjoitti:Eri kanavoija uusi päivämäärä?
St. Germain Announcement for October 14th and November 11th.
http://www.10-14-08.blogspot.com/
????????????? heheheheheh.. aloitetaanko uudestaan?
Hitto että repesin. En voini muuta ku tossa alussa tyyppi vaan tuijottaa kameraan autuas ilme päällä. Odotin koko ajan että se pierasee. Ei voinu ottaa vakavasti.
LadyFortesque kirjoitti:Niin, jos joku huokaili sen area51 olemassa oloa, niin voi vaikka lyödä vetoa siitä, että jos menet paikanpäälle, löydät varoituskyltit alueelle menosta, mutta silti pääset portille asti, niin sinua kehotetaan hyvinkin tiukkaan sävyyn painumaan kotias tai saattaa sattua pahemman kerran leukaan, ellei pahempaa. Laitos löytyy kartalta ja jos ei sieltä niin satelliittikuvista.
Aqua vitae kirjoitti:Omituiset vehkeet saattavat olla ihmisten kehittelemiä, eikä niillä ole mitään tekemistä avaruudellisen elämän kanssa?
*Anteeksi kiivas väittelyni. Minulla ei ole mitään sinua eikä teorian puolustajia vastaan, vaikka siltä ehkä välillä näyttääkin? Vain itse teoriaa... Tarvitsen tauon...*
TheToNyX kirjoitti:tämä mies oli sattumoisin Isoisäni..joten osoittakaa meille lindroosielle ja Helgen muistolle edes pienintä kunnioitusta että ette puhuisi hänestä roskaa...RIP Helge Kustaf Leobold Lindroos- 81. (pappa jota en ikinä ehtinyt nähdä)
Vic Rattlehead kirjoitti:TheToNyX kirjoitti:tämä mies oli sattumoisin Isoisäni..joten osoittakaa meille lindroosielle ja Helgen muistolle edes pienintä kunnioitusta että ette puhuisi hänestä roskaa...RIP Helge Kustaf Leobold Lindroos- 81. (pappa jota en ikinä ehtinyt nähdä)
Mitä roskaa tarkalleen tässä tarkoitat? Ihan, että koska hän on kuollut, hänen tarinoitaan ei voisi/saisi kyseenalaistaa?
Varmasti oli hieno ihminen ja ei siinä mitään, mutta ei kenenkään kuolema lisää hänen väitteidensä totuuden perää. Minä voisin väittää olevani USA:n presidentin vaimon salarakas, huomenna kuolen. Uskotko tarinaani huomenna enemmän kuin tänään?
TheToNyX kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:TheToNyX kirjoitti:tämä mies oli sattumoisin Isoisäni..joten osoittakaa meille lindroosielle ja Helgen muistolle edes pienintä kunnioitusta että ette puhuisi hänestä roskaa...RIP Helge Kustaf Leobold Lindroos- 81. (pappa jota en ikinä ehtinyt nähdä)
Mitä roskaa tarkalleen tässä tarkoitat? Ihan, että koska hän on kuollut, hänen tarinoitaan ei voisi/saisi kyseenalaistaa?
Varmasti oli hieno ihminen ja ei siinä mitään, mutta ei kenenkään kuolema lisää hänen väitteidensä totuuden perää. Minä voisin väittää olevani USA:n presidentin vaimon salarakas, huomenna kuolen. Uskotko tarinaani huomenna enemmän kuin tänään?
mä en ole sanunot mitään et ei sais kyseenalaistaa hänen näkemyksiään...mutta olisi se mukavaa jos kukaan ei Esim sano että hän olisi vain joku hullu vanha kääkkä..mitä hän ei todellakaan ollut..krittiikin ja kyseenalaistuksen kyllä ymmärtää ja on oikeutettuakin...sitä roskaa mä niinku meinsin jos ymmärsit jo
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa