ValkeaLeidi kirjoitti:Hei!! Mukavaa saada tänne joku muukin täysi-ikäinen oululainen naishenkilö.
Määki oon

ValkeaLeidi kirjoitti:Hei!! Mukavaa saada tänne joku muukin täysi-ikäinen oululainen naishenkilö.
Tonza133 kirjoitti:Mukavaa, kun näitä uusia käyttäjiä tulee tiheämpään tahtiin.
Ruuka kirjoitti:Hei kaikille, olen marraskuussa 14v. täyttävä tyttö, joka pelkää paranormaaliblogien videoita. Tuli niitä hieman liikaa katsottua (tuli pahoja traumoja) ja nyt odotan kauhulla 14.10.2008 päivää.. Harrastan 4H-lemmikkikerhon vetämistä kamuni kanssa. Olen ystävällinen ja säikky.
Paranormaalit jutut kiinnostaa, mutta kun pelkään...
Wespa kirjoitti:Voin sanoa sinulle suoraan, että älä pelkää. Lokakuun 14:sta päivä tulee olemaan hieno tapahtuma, eikä siinä ole mitään pelättävää. Kannattaa ajatella positiivisesti.
Ruuka kirjoitti:Hei kaikille, olen marraskuussa 14v. täyttävä tyttö, joka pelkää paranormaaliblogien videoita. Tuli niitä hieman liikaa katsottua (tuli pahoja traumoja) ja nyt odotan kauhulla 14.10.2008 päivää.. Harrastan 4H-lemmikkikerhon vetämistä kamuni kanssa. Olen ystävällinen ja säikky.
Paranormaalit jutut kiinnostaa, mutta kun pelkään...
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa