Aqua vitae kirjoitti:Jos aikamatkustus olisi saatavilla kohta nyt, niin kyllä olisi jokainen täpinöissään...
Itse uskoisin, että jos menneisyyteen mennessään muuttaa asioita, asiat eivät kuitenkaan muuttuisi nykyhetkessä. Sanoisin, että ajalla on omat backup tiedostot. Vähän niin kuin layer-tekniikalla...
Esim. Matkustat menneisyyteen, räjäytät Valkoisen Talon ja matkustat "takaisin" nykyhetkeen.
Mikään ei ole muuttunut, sillä aika on korvannut vahingoittuneen layerin uudella...
WM_ kirjoitti:Minua on kovasti alkanut kiinnostamaan mm. suhteellisuus teoria jneYoutube tarjoaa aiheesta hyviä esimerkki-videoita joissa havainnollistetaan tätä. Mielenkiintoista kamaa..
Korvapuikko kirjoitti:WM_ kirjoitti:Minua on kovasti alkanut kiinnostamaan mm. suhteellisuus teoria jneYoutube tarjoaa aiheesta hyviä esimerkki-videoita joissa havainnollistetaan tätä. Mielenkiintoista kamaa..
Kannattaa kuitenkin pitää terve järki mukana kun niitä katsoo, jotkus saattaa yrittää tuputtaa omaa teoriaansa perustelemalla sen muka suhteellisuus teorialla
WM_ kirjoitti:mm m, meinasin nyt ihan sitä Einsteinin ihan perus suhteellisuus teoriaa, siis miten se käytännössä toimii ja mitä meinaa..Eihän siihen ole kellään mtn vastaan sanoa?
Ali G- kirjoitti:Vaikka esimerkiksi sitä että aine voi hajota energiaksi (fissiot) ja aika hidastuu kovaa vauhtia liikkuvissa kulkuvälineissä... Muuta ei muistu mieleen
Brecle kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=_Q6gRHm16LU
Voiko toi olla edes mahdollista
Brecle kirjoitti:Ei se kai kovin vaikeaa ole, mutta jotain samaa näköä niissä oli.
Epäilen kyllä vahvasti ettei ole totta mutta mistäs sitä tietää
Korvapuikko kirjoitti:Ali G- kirjoitti:Vaikka esimerkiksi sitä että aine voi hajota energiaksi (fissiot) ja aika hidastuu kovaa vauhtia liikkuvissa kulkuvälineissä... Muuta ei muistu mieleen
Aineen hajoamista energiaksi ei sano fissioksi (fissio on atomiytimen hajoaminen kahdeksi pienemmäksi) aineen hajoamista energiaksi sanotaan annihilaatioksi.(annihilaation tapahtuakseen kokonaisuudessaan tarvitaan antimateriaa saman verran kuin materiaa)
Näyttää sinulla olevan vähän hakusessa nuo tieteen käsitteet
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa