JeiBei kirjoitti:Korvapuikko kirjoitti:Dukarth kirjoitti:Ei voe muuta sannoo ku et mielenkiintoista.
Tästä paljon turhemmaksi ei voi lausahdus mennä
Miksi takertua noin pieniin seikkoihin?
Anteeksi, jos meni vähän ohi aiheesta.
JeiBei kirjoitti:Välillä vain tuntuu, että tartut kaikkiin pieniin seikkoihin, joilla ei ole oikeastaan mitään väliä.
Tosin ei välttämättä tälläkään viestillä ole väliä, mutta sanoinpahan vaan.
JeiBei kirjoitti:Korvapuikko kirjoitti:JeiBei kirjoitti:Välillä vain tuntuu, että tartut kaikkiin pieniin seikkoihin, joilla ei ole oikeastaan mitään väliä.
Tosin ei välttämättä tälläkään viestillä ole väliä, mutta sanoinpahan vaan.
Siis sehän on aivan hyväksyttävää että sinä takerrut mutta jos minä teen näin niin se ei sitten olekaan hyväksyttävää
En ole väittänyt niin.
SonglessRobin kirjoitti:Miten tuo google earth oikein toimii? Tai siis miten usein tuo satelliitti siirtyy ja monta niitä satelliitteja oikein on.. ja onko tuo siis ihan live kuvaa koko aika vai päivittyykö se tunnin välein tai jotain?Itse ajattelin alkaa tallentamaan kuvia tuosta ilmiöstä.. silloin tällöin.. yhden kuvan jo koneelle otin talteen
SonglessRobin kirjoitti:Mä näin myös etelänavan kohdalla jotain outoa..
Tiia kirjoitti:http://henkimaailma.wordpress.com/2008/10/04/kanavointini/
"Kannattaa tarkkailla ja kuunnella eläinten käyttäytymistä, myös he aistivat läheisyytemme." <- Meidän kissa on naukunu melkein 24/7 tässä 4-6 viikon aikana ;O.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa