Aarnikotka kirjoitti:Olen harrastanut Wado-ryu-karatea nelisen vuotta ja kokeillut todella vähän aikaa Wing chun-kung fua. Haluaisin harrataa Aikidoa sen filosofian takia ja koska siinä harjoitetaan ki-energiaa, kuten tosin muissakin lajeissa mutta ei niin painotetusti kuin Aikidossa. Ei tosin länsimaissa taideta ki-energiaa paljon harjoitella, hehe. Oletteko perehtyneet lajienne filosofiaan vai harrastatteko esim vain liikuntamielessä sitä?
Regendos kirjoitti:Missäs harrastat Sin Moo Hapkidoa? Et taida harjoitella samassa paikassa missä minä, mutta mitäpä tuosta.
Itseäni harmittaa kun yhäkään en ole kunnolla päässyt treeneihin, mutta nyt kesäloman aikana aijon järjestää senvertaa aikaa, että pystyn käymään harjoittelemassa.
Regendos kirjoitti:No etpä harrasta samalla paikkakunnalla. Milläs vyöasteella olet? itse juuri kaksi kuukautta sitten sain 8.GUP asteen.
Regendos kirjoitti:Siis 8.GUP on keltainen vyöaste. Nuo pitäisi löytyä hapkidopassista.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa