Wespa kirjoitti:Kristinuskohan johtaa ihmisiä harhaan ja ajaa ajattelutapaa, jossa vain Jumala, enkelit ja Jeesus ovat hyviä ja kaikki muu on s*atanasta. Itse en usko tähän. Toki termi demoni tarkoittaa yleensä pahoja "henkiä", jotenka siinä mielessä se on oikea, mutta jos "normaali kristitty uskovainen" näkee vaikka jonkun tumman hengen, tai vaikkapa avaruusolennon niin hänelle se on suoraan demoni...
Zipuli kirjoitti:Kristinuskon "kannattaja" olen, tai no, kristinuskoon minut on kasvatettu ja riparille meinaan ens kesänä mennä, MUTTA en tiedä demoneista hölkäsen pölästä.
Joten "peruskristitty" ei ole sellainen mitä täällä esim. ekalla sivulla puhutaan.
Enkä ole ikinä kirkossa/mussa kristillisessä meinikissä kuullut puhuttavan Demoneista.
Joten te ei kristyt, älkää väittäkö kristyttejen luulevan kaikkea muuta kuin Jumalaa/jeesusta demoneiksi.
Wespa:
mutta jos "normaali kristitty uskovainen" näkee vaikka jonkun tumman hengen, tai vaikkapa avaruusolennon niin hänelle se on suoraan demoni...
WM_
Raamattu ei ole UFOista vissiin kertonut siksi, että ne eivät ole mitenkään oleellisia pelastumisen kannalta(?) Näin asian kuvittelisin.
JambaB
Siis demoni on vain ruumiiton henki? Jotenkin olen saanut päähäni että demoni voi omistaa myös fyysisen ruumiin.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa