Mya_ kirjoitti:Itse uskon vahvasti ESp-kyvyn olemassaoloon, sillä juuri noita mainittuja välähdyksiä ja enneunia koen itsekin.
Mieleenpainuvin välähdys on varmaan ennen unitilaa, kun sain välähdyksen sellaisesta miehestä. En sit tunnistanut sitä ja mietin että mitähän tää tarkoitti. Kunnes seuraavana päivänä näin telkkarista ohjelman jossa Juice oli kuollut, ja oli muuten ihan samannäköinen kuin se mies siinä välähdyksessä.
Samantapaisia on sattunut mulle paljon enemmänkin, toi vaan oli ehkä merkittävin. Ja sitten just näitä ihme tunteita että jotain tapahtuu, tulee mulle usein. Samoin kuin sellaisia yhtäkkisiä aavistuksia, tai lähinnä sellaisia että yhtäkkiä vain joku ajatus tunkee päähäni tosi voimakkaana. Ja sitten niin tapahtuu.
viltsu kirjoitti:Yleensä poliisi kertomuksissa kuten Sherlock Holmeseissa. Holmesilla on kyky tietää rikoksen tekijä ilman mitään todisteita. Jos oikein muistan tätä kutsutaan "siniseksi aistiksi".
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa