Tonza133 kirjoitti:kaikkea mahdollista, jotkin biisit vain ovat niin hyviä.
Ali G- kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:kaikkea mahdollista, jotkin biisit vain ovat niin hyviä.
Pistä lista "hyvist" biiseist, iha vaa mielenkiinnosta
Aqua vitae kirjoitti:Haha. Viestisi todellakin hymyilyttävät.
Täysin merkityksettömiä, yleensä yhden lauseen kalasteluja.
Esimerkiksi juuri tämä : "OK, Sori ei mun makuu
OK, Sori ei mun makuu"
Kerropas mikä osa tässä viestissä oli tarpeellinen?
*Warning! Previous message included serious WannaBModerating. Please proceed with care.*
Ali G- kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:Haha. Viestisi todellakin hymyilyttävät.
Täysin merkityksettömiä, yleensä yhden lauseen kalasteluja.
Esimerkiksi juuri tämä : "OK, Sori ei mun makuu
OK, Sori ei mun makuu"
Kerropas mikä osa tässä viestissä oli tarpeellinen?
*Warning! Previous message included serious WannaBModerating. Please proceed with care.*
Jaaha, ja sä istut täällä vaa dissaamas muita, ilman että jaksat edes tehdä kaiken hienostuneesti, vaan sun pitää niinku viisastella, tyyliin"Kerroppas mikä osa tässä viestissä oli tarpeellinen"![]()
Mikä sun viestis oli tarpeellista, mä kysyin eräältä henkilöltä erään kysymyksen, ja hän vastasi ja minä vastasin. Mut entä mitä hyödyllistä täs sun viestis niinku muka oli??
Ali G- kirjoitti:Sellaisia ei kai ikävä kyllä ole, ja olen vain kommentoinut aiheeseen kuuluvalla tavalla, jos se ei miellytä sinua, niin olisit hiljaa
Exitium kirjoitti:Ali G- kirjoitti:Sellaisia ei kai ikävä kyllä ole, ja olen vain kommentoinut aiheeseen kuuluvalla tavalla, jos se ei miellytä sinua, niin olisit hiljaa
Voin etsiä sinulle jonkun, esim: http://www.basso.fi siellä voit jutella hiphopista jne. Eiköhän noita muitakin ole.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa