ViestiKirjoittaja Nenrei » 18 Loka 2008, 15:54
Kaikenlaisia sarjoja olen minäkin katellu. Inuyasha, DBZ, Ranma... Nää perussarjat. Bleach on ihan kiva mutta kokonaan en ole jaksanu kattoa, se tarina vähän leviää mun mielestä. Naruto on niin hirveä että sen kerran kun katoin sitä jonkun 3 min tunsin että aivoissa sulaa ja olen kiertäny sen sarjan kaukaa. Hopeanuoli on niin legendaa, samoin pokemon. Hopsun jatko-osa, GDW on ihan kökkö. Petyin. Rosario to Vampire oli ihan kohtuullinen pikkuhoususarjaksi. Ehdoton ykkönen (heti DBZ:n tunnearvopokaalin jälkeen) on Trinity Blood niin mangana kuin animenakin. Alkuperäiset novet pitäis lukea kun notkuvat yöpöydällä vieläkin. En minä jaksa selitellä, katottu on blood+, Fate stay night, Wolf's Rain (susisarja, suosittelen lämpimästi), Tenjo Tenge, Hellsing, Pet shop of horrors, Pretear, Oruchuban Ebichu (yksinkertainen ja hauska), Deathnote, DN Angel, Utawarerumono (outo sarja mutta erittäin hyvä), Gravitation, Ouran tietysti, DBGT, joku this ugly yet beautiful world en tiiä pitkä nimi ja Requiem from the darkness (outo myös mutta yllättävän hyvä). Mangaa ei ole tullu luettua paljoa kuin TB, inuyasha ja DB ja jotain satunnaisia yksittäiskappaleita. WR eka kirja sekin scannauksena kun sitä ei suomesta löydä oikeastaan mistään kuin satunnaisesti.
Taas tuli wall-of-text.