On pakko kommentoida tätä ketjua.
Tämä aihe on saanut aikaan uskomattoman hypetyksen netissä, suomessa keskustellaan asiasta jopa tiede- ja tietotekniikkasivustoilla. En tiedä miksi tämä on valloittanut meidät suomalaiset näin täysin, muualla maailmassa kuin suomessa ja englanninkielisillä alueilla ei näy näin paljon asiaa tästä. ( tosin en osaa lukea esim. japania, joten eihän sitä tiedä

)
Olen etsiskellyt tietoa aiheesta. aika monilta sivuilta. Itse olen valmis alien vierailuun, minun maailmankuvaani se ei järkytä millään tavalla. Epäilen kuitenkin että näyttäytymisen mahdollisesti tapahtuessa maailmalle voi tulla hysteriaa, siinä on papeilla ja presidenteillä selitettävää.
Upeaa jos tapahtuu ja jos ei niin uskon että tällä keskustelulla itsessään on ollut monen tajuntaa laajentava kokemus joka herättelee ihmisiä. Juttelin asiasta pari iltaa sitten omien henkioppaideni kanssa ja he sanoivat kanavoitujen viestien yksi merkitys olevan juuri tämä, herätellä ihmisiä miettimään tosissaan alieneita, siis juuri niitä jotka ovat aiemmin nauraneet ufoille.
Jos mitään ei tällä fyysisesti aistittavalla tasolla näy, käy sääli niitä monia kanavoijia jotka obvat itsensä ja maineensa pistäneet likoon päivämääriä mainitessaan. Itse tunnen kuitenkin vahvasti, että talven taitteessa, siis Kekristä 31.10 - Yuleen 21.12 tapahtuu jotain todella vahvaa energiatasoilla ja vaikutus tulee aikanaan näkyvälle tasolle.
Upeaa kuitenkin että niin moni uskoo/toivoo/odottaa rauhassa vierailua. Sekin jo vaikuttaa ihmiskunnan energioihin positiivisesti.