Elisabeth kirjoitti:Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta!
Trauma kirjoitti:Elisabeth kirjoitti:Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta!
Ja Yleinen uniaihe käsittelee unia yleisesti.
Elisabeth kirjoitti:Trauma kirjoitti:Elisabeth kirjoitti:Tämä käsittelee hassuja unia yleensäkkin, ei vain lapsi ajoilta!
Ja Yleinen uniaihe käsittelee unia yleisesti.
Joo, mut ei hassuja unia, ja jos tää nyt teitä niin paljon häiritsee niin pytäkää Wespaa sulkee tää keskustelu! >=(
Riikervo kirjoitti:Viimeyönä näin unta, jossa olin parin kaverini kanssa lähdössä moottoriveneilemään minulle ennestään tutulle joelle. Kaverini olivat jo veneessä, kun minä tartuin veneen takaosasta molemmin käsin ja olin astumassa veneeseen. Kuitenkin samaan aikaan kun tartuin veneeseen, kaverini käynnisti moottorin ja lähti täysillä "ajamaan" sitä eteenpäin. Minä en voi muuta kuin jäädä käsilläni roikkumaan, sillä minulla ei ole pelastusliiviä. Moottoriveneessä on niin kova vauhti, että minä liehun perässä lähes lipun lailla. Yhtäkkiä kaverini tekee ohjausvirheen ja vene törmää täysiä eteen ilmestyneeseen laituriin. Vene rysähtää laituriin ja pysähtyy kuin seinään, mutta minä jatkan matkaani lentäen n. 5- 10 metriä eteenpäin suoraan ryteikköön. Ennen "laskeutumistani" laitan omat käteni alleni vaimentamaan tärähdystä, etten satuttaisi päätäni niin kovasti. Kun vihdoin rysähdän maahan, huokaisen helpotuksesta tajutessani olevani hengissä. Sen jälkeen yritän nousta ylös maasta, mutta huomaan yllätyksekseni, että molemmat käteni ovat poikki kyynerpään kohdalta ja verta vuotaa älyttömästi.
Se mikä unesta tekee hassun on se, että jatkoin tekemisiäni huolimatta siitä, että käteni olivat poikki. Niihin ei edes sattunut yhtään.
Ali G- kirjoitti:Miten sinä pystyt muistamaan unesi noin hyvin, ihan kun joku selvännäkijä
Atomipommi kirjoitti:Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.
Mun tussit herää eloon yöllä :'D
Elisabeth kirjoitti:Atomipommi kirjoitti:Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.
Onko siellä ketään pikkulasta tai jotakuta muuta joka voisi tulla leikkimään tusseilla?
Atomipommi kirjoitti:Tämä ei nyt varsinaisesti ole uni, mutta tänään aamulla herätessäni huomasin kaulassani violetilla tussilla tehtyä sotkua, jota siinä ei taatusti ollut eilen. Kiva homma oli pestä se tuhru pois siitä, kun piti kouluun lähteä. :'D En vaan vieläkään käsitä, mistä se oli siihen tullut. Äsken huomasin myös samanväristä tussisotkua oikeassa olkapäässäni.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa