vitamiini kirjoitti:Nyt ärsyttää ku koulussa joku tuli vappuväreillä maalaan mun kaappiin niide jengin nimenniin että sain sitten itse siitä jälkkää...
Riikervo kirjoitti:Tällä hetkellä minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka eivät osaa lukea sääntöjä ennen kuin alkavat söheltämään pää kolmantena jalkana.
Tiia kirjoitti:p*rkele on taas niitä tyhjäpäitä liikkeellä !! Helevetin ilkityöntekijät olivat näköjää varastaneet jonkun skootterin ja olivat muutaman metrin oikealle meijän ikkunan alla sytyttäneet sen tuleen (Kolmannessa kerroksessa asustelen) !
Viimeyönä myös oli rikottu 5 auton ikkunat ja varastettu kaikki sisältä tuossa parkkipaikalla!
Ihmettelin että mikä helkutin lemu tuolta tulee ku muovikäry haisi ja alko yskittämää, sitten vilkasin ikkunasta ulos ni skootteri tulessa alhaalla. Tänä aamuna kuulin sitten vielä noista murroista ja olipa vielä saunan ikkunakin menny hajalle alimmaisesta kerroksesta ku oli niin kova lämpö ollu kun oli se tulipalo ja joidenkin asukkaiden ikkunat ihan noesta mustana ja myös tuo yks seinä tuossa. Varmaan 4 paloautoa, 2 ambulanssia ja 1 poliisi tuli paikalle. Kyllä on pupu perseessä olevia poikia helvetti ku eivät uskaltaneet paloautoa soittaa paikalle !! Helvetin ilkityöntekijät !
MIKÄ TÄTÄ NYKYNUORISOA RIIVAA KUN PITÄÄ LEIKKIÄ SEN TULEN KANSSA JA SYTYTELLÄ ROSKAKATOKSET JA KAIKENMAAILMAN MUUT PAIKAT TULEEN!!??
Kyllä tulee kovat rapsut sille/niille, joka/jotka noista ilkiteoista kiinni jää JA IHAN OIKEIN ONKIN!
Pitäs vähän antaa oman isän kädestä, ni oppisivat tavoille PRKL !
Tiia kirjoitti:Siis no tietty, mut tuntuu et tuo ilkitöiden tekeminen on vaa lisääntyny enemmän nykypäivänä.
Kohta sitä poltetaan jengillä tyyliin kampin ostoskeskus ! <- ;Psori joo repesin vähän
tuputhy kirjoitti:Nykyäänhän lapsille ei saa pitää mitään kuria. Jos muistatte, niin ei edes tukistaa saa. Jo neuvolassa sanotaan, ettei lapselle saa sanoa "ei". Mihin tää maailma on menossa?? Jos ei ole pienenä rajoja, niin niitä sitten haetaan siihen asti, kunnes rajat ( pidätys, kuulustelut, vankila ) tulee vastaan. Kai sitä nyt jokainen ihminen tekee asioita niin kauan, kunnes joku tulee sanomaan, että nyt riittää.. Itseäni on kyllä kuritettu, muuta äksyä luonnettani olen vasta aikuisena älynnyt ruveta pehmentämään, palautteen takia.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa