Oho! Enpä ihan vastaavaa ole kuullutkaan! Se tila missä tunnet olevasi ns ei missään kuvastaa juuri transsia kun keho nukahtaa niin sitä ei enää tunne ollenkaan, ikään kuin sitä ei olisi enää olisikaan. Mutta tuo rintaan pamahdushomma on jo jotain ihan uutta. Itselle tuli eka kerroilla keskelle rintaa kanssa pamahdus joka pomsautti meikäläisen about kattoon suoraan selältään, mutta minulla tuo pamaus tuntui lähinnä sähköiseltä, enkä mitään ulkoisia jälkiä siitä nähnyt. (En kyllä arvannut rintaa tarkastellakaan..) Tuo minun tuntemus liittyy käsittääkseni energiakehon puhdistautumiseen.. yleisesti mitä huonommassa kunnossa energiakeho on, sitä kovempia erinäisiä tuntemuksia tulee.
Itse tuntemukset voi vaihdella, kaiken näköisistä kivuista ja vihlomisista, kutinoihin, kylmään/kuumaan tai sähköiseen fiilikseen, eri osissa kehoa ja erilaisilla intensiteeteillä. Tuntemuksien volyymi laskee jokaisella kerralla kun energiakeho tottuu käsittelemään suurempia energiavirtoja. Jotkin tuntemuksista voi jatkua jonkin aikaa (minuutteja/tunteja) sen jälkeen kun lopettaa/keskeyttää homman, ja joskus kuulemma palata spontaanista myöhemmin muistuttamaan itsestään.
Mutta en muista edes lukeneeni mistään ikinä että mitään noin rankkoja fyysisiä vaikutuksia olisi kellekään tullut. Olisikohan tuossa voinut olla jostain muusta kysymys kuin pelkästä irtoamiseen liittyvstä luonnollisista hommista..

En kyllä tiedä oikein mistä.. joku olento yrittää estää sinua oppimasta kyseistä taitoa? Tätäkin esiintyy, ja on esiintynyt itsellekin, mutta näissäkään tapauksissa kyseiset entiteetit ei ole muuhun kyenneet kuin pelottelemaan.
Ei voi sanoa mutta kuin ikävä homma että noin pääsi käymään. Varmasti lähtee kaikki mielenkiinto hommaa kertapamauksella.

Pidähän ajantasalla mitä tuleman pitää.