Riikervo kirjoitti:Sitä kutsutaan sosiaalisten tilanteiden peloksi.
eli sosiaalinen fobia

P.S kuinka paljon näitä fobioita on oikein olemassa...
Riikervo kirjoitti:Sitä kutsutaan sosiaalisten tilanteiden peloksi.
Tonza133 kirjoitti:Riikervo kirjoitti:Sitä kutsutaan sosiaalisten tilanteiden peloksi.
eli sosiaalinen fobiaWikipedia kertoo lisää
P.S kuinka paljon näitä fobioita on oikein olemassa...
Riikervo kirjoitti:Miksi ihmiset masentuvat nykyään niin helposti? Miksi ihmisillä on nykyään niin paljon erilaisia "mielenterveydellisiä ongelmia"?
Tonza133 kirjoitti:Riikervo kirjoitti:Miksi ihmiset masentuvat nykyään niin helposti? Miksi ihmisillä on nykyään niin paljon erilaisia "mielenterveydellisiä ongelmia"?
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä.
Trauma kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Riikervo kirjoitti:Miksi ihmiset masentuvat nykyään niin helposti? Miksi ihmisillä on nykyään niin paljon erilaisia "mielenterveydellisiä ongelmia"?
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä.
Plääh, hintojen kallistuminen ei ole riittävän hyvä peruste.
Muutenkin tuntuu vähän siltä, että kaikki sanovat omana aikanaan, että ennen oli paremmin.Ottakaa hetkestä kaikki irti.
Tonza133 kirjoitti:Kuka on puhunut mitään hintojen kallistumisesta. Mutta itse eläisin kovin mieluusti 80-luvulla, jostain kumman syystä...
Zipuli kirjoitti:vielä 2 käyttäjää onlineen, niin rikotaan taas ennätys ; )
Tonza133 kirjoitti:Zipuli kirjoitti:vielä 2 käyttäjää onlineen, niin rikotaan taas ennätys ; )
Haaveeksi jäi tällä kertaa...
Trauma kirjoitti:Foorumille tuntuu tulleen joku kaamea offtopic-kammo. Heti kun aiheen vierestä poiketaan parillakin lauseella, ja etenkin jos tätä jatkuu pääasia-keskustelun ohella, niin heti tulee kaameat omatunnon paineet ja huoli siitä, että menikös tämä vähän offtopiciksi.
...Olen yksi netin suurimpia offtopicin puolustajia.
Trauma kirjoitti:Foorumille tuntuu tulleen joku kaamea offtopic-kammo. Heti kun aiheen vierestä poiketaan parillakin lauseella, ja etenkin jos tätä jatkuu pääasia-keskustelun ohella, niin heti tulee kaameat omatunnon paineet ja huoli siitä, että menikös tämä vähän offtopiciksi.
Tonza133 kirjoitti:Trauma kirjoitti:Foorumille tuntuu tulleen joku kaamea offtopic-kammo. Heti kun aiheen vierestä poiketaan parillakin lauseella, ja etenkin jos tätä jatkuu pääasia-keskustelun ohella, niin heti tulee kaameat omatunnon paineet ja huoli siitä, että menikös tämä vähän offtopiciksi.
Ja kaksi pahinta syyllistä: Vitalie ja ukkopoika...
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa