Wespa kirjoitti:Olen lähiaikoina tullut jotenkin herkemmäksi ihmiseksi ja mm. monet hauskat tai herkät videot ovat saaneet minut hymyilemään jopa niin, että on oikeen tippa tullut linssiin. Tuntuu, että minulle on tapahtumassa jonkinlainen muutos omassa elämässäni ja luulen, että tämä muutos voi olla myös globaali.
Tänne päätin kirjoittaa tämän, koska viime kerran kun nukuin näin unta, joka tuntui, että päähäni ladattiin paljon tietoa ja rakkautta. En muista itse unesta mitään, mutta tuo oli päälimmäinen tunteeni kun heräsin. Pitää varmaankin ruveta pitämään kirjaa unista.
Oletteko itse nähneet mitään merkittäviltä tuntuvia unia lähiaikoina?
Wespa kirjoitti:Ei minua sota pelota, vaan lähinnä olen tuntenut "lämpöä sydämessäni". Hienot, hengelliset, hauskat ym. videot ovat saaneet tipan linssiin, eikä se ole ollut surua, eikä pelkoa, vaan positiivinen kokemus.
Voisin silti väittää, että olin lapsena paljonkin herkempi, niin kuin monet muutkin. Lapsena tuli monellekkin asialle itkettyä, mutta nykyään en ole juurikaan itkenyt paitsi lähiviikkojen positiivisten kokemusten takia. Myös moni positiivinen lapsi masentuu ja "neutralisoituu" iän myötä, eli itse olen nähnyt tämän juurikin päinvastaisena prosessina kuin sinä.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa