Aqua vitae kirjoitti:Kenties näköharha?
Jaarno kirjoitti:Tuo rapina nyt on aivan normaalia. Veikkaisin että hiiri. Itsekin kuulen useasti. Välillä katolta ja välillä ihan vierestä lattian tasolta.
Tonza133 kirjoitti:Jaarno kirjoitti:Tuo rapina nyt on aivan normaalia. Veikkaisin että hiiri. Itsekin kuulen useasti. Välillä katolta ja välillä ihan vierestä lattian tasolta.
Ja välillä pään sisältä.
Ruuka kirjoitti:Tapahtui eilen 25. syyskuuta 2008 joskus 9 jälkeen
Minun piti laittaa hiuksiini sävytysshampoo, menin suihkuun, sekoitin aineen, laitoin päähäni ja menin saunaan (olin siellä yksin). Laitoin kellon soimaan 20 min päästä ja olin edelleen saunassa, heitin löylyä ja tuli lämpösempi (kuten normistikkin) hetken kuluttua lämmön tasaantumisesta huomasin sivusilmälläni valkoisen savu/höyry/jonkun leijailevan usvajutun sellaisen suht pienen aavemaisen, se kiersi minut ympäri vasemmalta puolelta oikealle puolelleni ja katosi. Olin vain että no olen vielä hetken, juttu kalvoi minua ja olin puolen metrin päässä vesiämpäristä ja siinä oli myös se kauha, kauha pyörähti paikallaan ympäri ilman mitään..
Säikähdin pahasti ja juoksin äitin luo keittiöön lukemaan Karvista ja menin sen kellon soitua takasin nopsasti peseen tukan ja no näin kävi.
Ajattelin jos olisi vesihöyryä/savua tai jtn, mutta se oli usvamaista valkosta, meillä se ei savua ulospäin eikä ainakaa valkosta savua ja toiseksi savu nousee ylöspäin, se kiersi minut samalla tasolla ja katosi.
En uskalla mennä saunaan kohta ollenkaan, yksin ainakaan.. (Pikkusisko mukaan)
Regina kirjoitti:Joskus pari vuotta sitten, ku meillä oli remontti kesken ja vanhemmat oli majoittunu olohuoneeseen, ja mä tavaraa täynnä olevaan makkariin. Me oltiin ostettu sipsipussi joka oli maannu päivän siinä kulmapöydällä, keskellä sitä! Hetken kulttua havahduin siihen kun kuulin rapinaa siitä sipsipussista, no menin kattomaan se liikku! Siis ihka oikeasti vaikkei todisteita olekkaan. Sitä kuulu n. 15min ja sitten menin juoksemaan isälle, ja siihen se loppu. Ja kun katoin se sipsipussi oli siirtyny pois päin siitä pöydältä ja vanhemmat oli ollu koko ajan nukkumassa.. Ja veli oli jossain haahuilemassa. Saattaa kuullostaa koomiselta, mutta se oli aika spookyy.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa