Onhan kaikenlaisia outoja havaintoja tullut, varsinkin kun asutaan ihan keskellä korpea, lähimpään naapuriin monta kilometriä

sitten tuossa neljänkymmenen metrin päässä on vanha käyttämätön hyvässä kunnossa oleva 1600 luvulla rakennettu talo, siinä on asunut minun isoisä ja isoäiti sekä minun isäni lapsena ja 1600 luvulla siellä oli majoitettu jotain sotilaita ja joku venäläinen korkea-arvoinen oli ollut siellä. sitten niihin outoihin juttuihin tällä hetkellä tulee mieleen 3 todella omituista juttua:
1.
oltiin kaverin ja isoveljeni kanssa ulkona joskus 2-3 maissa yöllä, oli ihan tyyni ilma mutta autotallin painava puu ovi liikkui auki ja kiinni itsestään
2.
sitten toinen tapaus suunnilleen samaan kellon aikaan metsässämme, minä ja kaksi serkkuani mentiin metsään keskellä yötä, olimme semmoisessa metsässä mikä oli isoa ja synkkää kuusimetsää ja kuusien alla kasvoi pystyyn kuolleita puita tosi tiheässä. näimme siellä puiden takana leijuvan valkoisen hahmon mikä leiju ilmassa maasta ja liikkui aika hitaasti puiden takana, sitten juoksimmekin karkuun

3. ja nyt yksi todella omituinen juttu, mitä mietin vieläkin. Olimme meidän pihalla taskulamppujen kanssa huvikseen kaverin ja isoveljen kanssa tulimme etuovellemme niin näytin taskulampulla vanhaan aittaan päin, niin ihmettelin että miten heijastin näky valossa sit nostin valoa niin se oli pyöräilijä, sillä oli ruutupaita ja näytti vanhalle kun naamaa vähän näki, eikä se reagoinut eikä liikkunut yhtään vaikka osoitettiin sitä valolla. Sitten juoksimme sisälle, katsoimme yhdestä huoneen ikkunasta ulospäin niin se pyöräilijä oli ihan liikkumatta siinä ikkunan takana ihmiseksi en sitä oikein uskonut koska asumme ihan keskellä korpea ja kun tuo tapahtui vielä keskellä pimeää yötä ettei ilman taskulamppua nähnyt mitään, sen jälkeen en ole kyllä tuota pyöräilijää nähnyt.
P.S: Ennen en pelännyt oikein mitään, kävin useasti yölla alakerrassa ja ulkona välillä pilkkopimeässä hakemassa jotain tavaroita autotallista yms. tätä foorumia on tullut luettua nyt joku 5 päivää, lähes kaikki jutut keskusteluista ja tuolta blogin puolelta, niin nyt ei meinaa uskallus riittää edes 10 aikaan illalla mennä tuonne alakertaan jos siellä ei ole valoja

Lisäksi kun olen lukenut noita henki ja aavehavaintoja niin kokoajan tuntuu että kun kattoisi esim.. jonnekkin huoneeseen tai jos menee yöllä alas että näkee jotain pelottavaa esim. aaveen tai jonkun hahmon