Zharg kirjoitti:No p*rkele.. Koskahan viimeksi tääl kävin.. En tiedä =) Tatuointeja olen alkanu kyhäämään ja tänää iskin omaan kätee väriä pintaan.
tuputhy kirjoitti:Miksi otit soneran liittymän? Elisan olisit saanut nopeammin! Sonera on rosvo; kun vaihdoin soneran puhelinliittymän Elisaan, laskut putosivat yhteen kolmasosaan entisestä, eikä nyt tarvitse vahtia kellonaikoja, milloin soittaa.. Sama internet-liittymissä; sonera tökkii useammin, kuin elisa, kavereilta tiedän..
Arctica kirjoitti:Nyyh, asuisimpa nyt Espoossa. Sellon ostoskeskuksessa on Lordin nimmarinjakotilaisuus 27.8 jossa myös jaetaan uunituoretta singleä faneille.
Asun niin kaukana EspoostaOlisi mielummin tullut tänne Rovaniemelle kun täältähän Lordi on kotoisinkin, olisin ollut jonottamassa jo aamu viideltä
![]()
Tekisin mitä vain jos pääsisin tuonne tapahtumaan.
Olen yrittänyt kaikin voimin saada Lordin nimmaria mutta en nyt vain ole saanut![]()
Mutta en aio kuolla ennen kuin saan nimmarin!
Ninyo kirjoitti:Arctica kirjoitti:Nyyh, asuisimpa nyt Espoossa. Sellon ostoskeskuksessa on Lordin nimmarinjakotilaisuus 27.8 jossa myös jaetaan uunituoretta singleä faneille.
Asun niin kaukana EspoostaOlisi mielummin tullut tänne Rovaniemelle kun täältähän Lordi on kotoisinkin, olisin ollut jonottamassa jo aamu viideltä
![]()
Tekisin mitä vain jos pääsisin tuonne tapahtumaan.
Olen yrittänyt kaikin voimin saada Lordin nimmaria mutta en nyt vain ole saanut![]()
Mutta en aio kuolla ennen kuin saan nimmarin!
Tuli tässä mieleen että minulla on Lordin jokaisen jäsenen nimmarit, paitsi Awan. Myös Kalman sekä Inarin nimmarit löytyy. Itsekkin olin joskus pari vuotta sitten suuuri fani, mutta nyt olen jättänyt tämän bändin taakseni. Monet Lordin biisistä on silti vieläkin kuunneltavia.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa