Harrastan tanssia (tosin tämä harrastus on nyt puolisen vuotta ollut katkolla :E), etenkin show- ja sreet-tanssit ovat mieleeni. Tähän mennessä olen harrastanut show-, disco- ja videotanssia, yhteensä about 6-7 vuotta.
Harrastan myös megazonea (jos joku edes tietää mikä se on
), piirtämistä, kirjoittamista, roolipelaamista, satunnaisesti jopa larppaamista, lukemista, kaikenlaista taiteilua, swappaamista etc..
Piirtämistä on tosiaan tullut harjoitettua jo siitä lähtien kun kynä pysyi kädessä. yleensä piirtelen koiraeläimiä. Ja tosiaan, pitääpä mainita: en ole koskaan nähnytkään hopeanuolta, joten innostukseni ei lähtenyt siitä, vaan ihan aidosta halusta piirtää koiria
Nykyisin tosin piirrän paljon muitakin otuksia, sekä ihmismöllejä.
Roolipelaan CHARP-tyyliin foorumeilla, tätä olen harrastanut varmaan.. reilu 5 vuotta, ehkä enemmänkin. Kirjoittaminen ja omat hahmot vain ovat niin hyvä yhdistelmä. Piirtämisen saa myös linkitettyä tähän hyvin mukaan.
Swappailua tosiaan harrastin aktiivina pari vuotta, sitten innostus hieman hiipui, ja nyt olen rästissä varmaan jok'ikiselle swapparilleni ! Swappailuhan siis on sitä vihkojen koristelua ja vaihtelua, jos kukaan tietää. Todella luovaa ja kehittävää, uusia kontakteja syntyy kuin vahingossa.