Gitarre kirjoitti:Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
Sienet ovat melkeinpä vaarattomia oikein käytettyinä mutta nämä KUNNON huumeet ovat vaarallisia joka tilanteessa.
Tunhhu kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
Sienet ovat melkeinpä vaarattomia oikein käytettyinä mutta nämä KUNNON huumeet ovat vaarallisia joka tilanteessa.
kun muistat vaan, että sienistäkin voi väärin otettuna joutua psykoosiin.. yks tuttu joutu kerran hoitoon, kun sillä sekos kuuppa totaalisesti kun trippaili liikaa
Regendos kirjoitti:Tunhhu kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Itse meinaan huumeilla lähinnä näitä "raskaampia" tuotteita kuten heroiinia, amfetamiinia yms. : )
kun muistat vaan, että sienistäkin voi väärin otettuna joutua psykoosiin.. yks tuttu joutu kerran hoitoon, kun sillä sekos kuuppa totaalisesti kun trippaili liikaa
Liika on aina liikaa, mutta esim marijuanasta ei voi menettää järkeänsä, ellei sitten ole mielenterveydellisiä taipumuksia muutenkin.
Gitarre kirjoitti:Empä tiiä, tuo taisi olla tuommoinen muutaman päivän päähänpisto. Ei nyt edes jaksa enää kiinnostaa, mutta katsotaan sitten syksymmällä
Jehabi kirjoitti:Gitarre kirjoitti:Empä tiiä, tuo taisi olla tuommoinen muutaman päivän päähänpisto. Ei nyt edes jaksa enää kiinnostaa, mutta katsotaan sitten syksymmällä
Kyllä sitä pärjää elämään ilmankin "ns. huumeita" mutta joskus on kiva rentoutua pitkän lenkin jälkeen ja pistää tulille suosittelen jos ei halua olla sekasin kokopäivää ja ilman krapulaa tietenkin vasta sitten kun suomessa se laillistetaan. En halua yllyttää ketään kokeilemaan kannabista.
Uskokaa tai älkää en oo koskaan ollu kännissä.Nyt soi hälytys lenkille gotta go, palasin lenkiltä ihan p**** kunto alussa kun juoksin syke 200 loppuun alkaa vähän tasaantumaan niin alkaa kyllä vauhtikin matkaa tuli ruhtinaalliset 2,9991 km
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa