Ilmestyskirjan peto

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
A MAN OF A TIME STORM
Jumala

Ilmestyskirjan peto

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 03 Syys 2020, 07:03

Olin eräässä kokouksessa ja siellä pääsi esiin eräs puhuja jolla oli vahva uskonnollinen käsitys eräästä raamatun kopiosta. En ole uskovaisia vastaan, mutta olen tutkija enkä hyväksy yhtä käsitystä maailmasta, minkä valtaan tämä puhuja oli joutunut, koska yksi oppi on Gurdjieffin sanoin unta. Itse en lähde siihen, eräs näkijä näki että minulla oli jo selväkuuloisuutta ja selvätuntoisuutta, mutta en sen kummemmin tutkijana sitä noteerannut vuosi sitten, mutta hän sanoi että saan myös selvänäköisyyden, ehkä seuraava on jo sitä nähdä asiat ilmestyskirjasta tämän hetken valoon.

No palaan tähän vahvan uskonnllisen aatteen puhujaan ja häneltä kysyttiin myös onko Uvarovin teoria oikein ihmiskunnan alkuperästä ja sen enempää perustelematta se ei kuulemma ole, olen hiukan eri mieltä koska Uvarovilla on todisteina vanhoja kirjoituksia, miksi jonkin pienen uskonnon näkemys olisi sen oikeampi jonka on saattanut kirjoittaa kuka tahansa kynäseppo kuten tämän uskonnon kohdalla on mahdollisesti kyse.

Sitten kysyttiin raamatusta, no ne kohdat on oikein jotka noudattaa hänen uskontonsa kohtia ja sitten kysyttiin ilmestyskirjasta ja se on täyttä huuhaata, tällöin heräsin ja ajattelin että hänen pieni uskontonsa on raamatun kopio johon on lisätty tähtitieteellisiä asioita ja poistettu mm. ilmestyskirja eliittiä rainaava kohta, hän ei hyväksy kohtaa jossa kuvataan pedoksi tulevia hallituksia sekä kirkkolaitoksen johto oli maallistunut toimimaan pedon kanssa yhteen. Paavismi oli pahimmasta päästä valtaa kansaa vastaan. Tämä ei ole minun näkemys vaan Pastori Olavi Rouhe on kirjoittanut 90-luvun lopussa mielenkiintoisen kirjan, Ilmestyskirja.

Seitsenpäinen peto kuvaa asiaa tutkineiden mukaan eri aikakausia ja peto on eri aikakausien hallitukset johon on myös sekaantunut maallistunut valtiokirkko paaveineen. Pedon kuudes pää tuhottiin ja peto nukkui 1800-1900 luvun joka oli demokratian aikaa, eli Ranskan vallankumous katkaisi pedon pään.

Mutta peto nousee vielä uudelleen ja demokratia murtuu EU:n kautta, juuri Paavo Väyrynen sanoi että EU:ssa ei ole mitään demokratiaa se on niiden puhetta jotka hyötyy suuryritysten vallasta. demokratia löytyy ainostaan kansallisvaltiotasolta ja paikallistasolta.

Mutta antaapa kirjan kertoa, pedon seitsämäs pää, jo 1950-luvulla Arvo Arasalo piti kuitenkin ilmeisenä että pedon seitsämäs pää on Euroopan valtakuntien yhteenliittoutuma joka yhdysvaltain tukemana antaa voimansa kuudennen pään surmaniskusta toipuneelle pedolle.
Viime vuosien kehitys EU:ssa on monet ajattelemaan samansuuntaista.
Seitsenpäinen peto tarkoittaa itse saatanaa joka kaikkien eri aikakausien päiden kautta taistelee eri aikakausina hyvyyttä vastaan. Vähän ennen Kristuksen toista tulemista s*atana esiintyy julkisesti kristuksena eksyttääkseen koko maailman. Tämä on juuri menossa, peto joka on siis tällähetkellä vielä vain hallituksiin vaikuttava s*atana, esiintyy hyväntekijänä nyt maailmanlaajuisesti suojellakseen kansakuntiaan "pahalta" korona virukselta mutta koska se eksyttää se samalla tuhoaa karanteeneillä taloutemme jotta se saa aikaiseksi pahuuden, pedon seitsämännen pään, yhden maailmanhallituksen aikaan, tämä lopputeksti on ilmeisesti sitä sarastavaa selvännäköisyyttäni, hyvä niin, toivotaan sen kasvavan, koska 1900-luvun lopussa ei ollut maailmanlaajuista ihmisten eristämistä niin Olavi Rouhe ei voinut tuoda sitä esiin.

Seuraavana on harmageddonin taistelu, mikä on jo alkanut. Yuotube sulkee ihmisten tilejä ja poistaa videoita jotka paljastaa tämän pedon valtaan joutuneiden petohallitusten korruptiota, toisaalla Trump on alkanut pidättämään satanistejä, lapsirituaaleihin osallistunutta eliittiä. Juuri EU:n johto on määrännyt ties monennenko kerran populismin lopettamisen keinolla millä hyvänsä, jälleen valtavaa yksilön oikeuksien pilkkaamista tältä seitsämänneltä pedolta joka on herännyt jo vuosia sitten EU:n ytimessä.
Mutta tämä taistelun vaihe on lyhyt, mielestäni populistien vaino on jo kestänyt useita vuosia mutta vasta nyt leimahtanut liekkeihin esim. Kiinassa uusin rajoituksin ja nyt EU:ssa. Karitsa voittaa kuitenkin tämän taistelun, eli peto kukistetaan. Teksteissä mainittua pedon seitsämättä ja viimeistä päätä sen liittoutumaa kymmenen kuninkaan kanssa kuvataan EU:ksi. Mutta nyt on hyvä huomata että tämä on maailmanlaajuinen ja EU on vain yksi kuningas kymmenestä, tässä kohtaa on syytä sukeltaa NWO:hon joka ihme kyllä aiotaan jakaa kymmeneen alaosaan, eli EU on yksi osa NWO:ta, teksteissä sanotaan myös että lopunaikana peto paljastaa itsensä ja juuri nyt keväällä YK julisti tavoitteekseen NWO:n, mikä julkinen paljastus.

Danielin kirjan mukaan kymmenen kuningasta eivät yhdisty, voivat kuitenkin lyhyeksi ajaksi liittoutua pedon kanssa, näin on nyt käynyt, koko maailma liittoutui pedon kanssa väärän profeetan, WHO:n koronarajoituksiin ja tämä on vasta alkua tuleville rajoitteille, mutta ennusteen mukaan YK:n ajama NWO kukistetaan, mikä olisi ollut varsinainen pedon seitsämäs pää ja varmasti näin olisi ollutkin todellinen peto saatuaan kaiken vallan.
Mutta tässä on silti vaarana EU:n liittovaltio mikä kuuluu myös estää jotta peto tapetaan lopullisesti.

Tässä ei ole suinkaan kaikki, mutta yhden mainitsen, väärät uskonnot jotka palvoo saatanaa, esim. musta raamattu, eli Babylonian portto mikä tarkoittaa mm. paaviutta, vapaamuurareita, mustaa raamattua mikä liittyy ilmestyskirjaan, varokaa vääriä oppeja, älkää ainakaan hurahtako niihin, tällöin selvännäköisyys menetetään.

Kyllä minä näen tässä että ilmestyskirja ei ole huuhaata vaan oikea näky juuri tästä ajasta ja aiemmista ajoista, olihan pedolla 7 päätä joista kuusi on jo takanapäin ja seitsämäs pyrkii juuri nyt valtaan.

Tekstin sisältö on osin Pastori Olavi Rouheen kirjasta Ilmestyskirja vuodelta 1998
Olen soveltanut tekstin sisällön tähän aikaan ja se sopii siihen täydellisesti.
Ilmestyskirjaa pitäisi tietysti tutkia nyt erittäin tarkasti, mutta en aio mennä siihen, joku muu uskonnosta tietävämpi tutkija saa sen tehdä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Ilmestyskirjan peto

ViestiKirjoittaja Andromeda » 03 Syys 2020, 10:03

viewtopic.php?f=45&t=3939
Paljon on kirjoituksia poistettu Raamatusta ja korvattu toisilla kirjoituksilla. Jos lähdetään siitä että kaikki on ollut alunperin Jumalan sanaa, voidaan esittää kysymys miksi kirjoituksia on sitten lähdetty poistamaan Raamatusta? Miksi Vatikaani on päättänyt toimia noin?
Miksi Vatikaanista löytyy erikoisia esoteerisia symboleja joihin linkkejä löytyy foorumiltakin. RSE tai Round Saturns Eye nikki siellä tuubissa on ladannut sinne erittäin mielenkiintoisia videoita.

Kun itse otin enemmän suunnan tänne kanavahenkilöiden suuntaan joitakin vuosikymmeniä sitten, niin minua pidemmälle ehtineet kertoivat minulle että monet Raamatun kirjoituksista on kirjoitettu vuosia tai jopa vuosikymmeniä itse tapahtumien jälkeen sen hetkistä ymmärrystä käyttäen.

Meillä on Suomessa uskonnonvapaus. Jokainen saa uskoa mihin haluaa.

Vielä esimerkki Usasta. Sieltä löytyy yli 300 erilaista Kristillistä seurakuntaa, joista jokainen näkee asiat hieman eritavalla, miten ovat tapahtuneet.
Itsellä muutama ufokokemus jotka tapahtuivat 1970-luvulla sai minut kiinnostumaan yhteiskunnallisista asioista. On sattumia ollut toki noiden jälkeenkin, mutta silmät ns. aukesivat tuolloin.

Kuten Time Storm, niin itsekkin luen ja tutkin kaikenlaisia kirjoituksia eli kuten viisaimmat ovat todenneet, liiku kiinnostuksesi suuntaan. Vähän niinkuin tutkiva toimittaja mutta palkkaa en tästä saa, en tee tätä työkseni, tämä on elämäntapa josta saan tyydytystä jos näin voi sanoa. Arvoja on monenlaisia osa juoksee rahanperässä se on heidän valintansa ja osa tekee sitten jotain muuta.
Kuitenkin jos on tarkoitettu, niin elämä pysäyttää meidät kun aika on sopiva ja ääriskeptikostakin voi tulla kanavapersoona kun on ensin ajanut melko pahan kolarin autollaan. Näin tapahtui eräälle naiselle Pohjois-Suomessa.

Edward Griffin (Need to know.news) mainitsi joskus että seuraa rahaa niin tiedät ketkä maailmaa pyörittävät. Samoin on todennut myös David Icke ja moni muukin tietysti.

A MAN OF A TIME STORM
Jumala

ViestiKirjoittaja A MAN OF A TIME STORM » 04 Syys 2020, 18:57

Itsellä on sisäinen pakko tuoda esiin asiat jotka eivät täsmää tai asiat jotka salataan tai vaietaan ja mitä pitemmälle olen mennyt, sen enempi huomannut että juuri mikään ei kestä päivänvaloa mutta media muuttaa asiat niin että kansa luulee että asiat menee oikein tai media vaikenee ja jättää kertomatta tärkeät asiat. Tuosta pastori Olavi Rouheen ilmestyskirjasta kävi ilmi että Paavit, koko se korkea järjestelmä ei kestä myöskään päivänvaloa, mutta takana piilevää uskontoa tämä ei koske kuin sen kautta että todellakin Raamatusta on poistettu paljon ja kirkolliskokouksissa aikoinaan valittu tietyt kertomukset jotka kävi sen ajan eliitille. Alkuperäinen uskonto oli täysin eri ja käski ihmisiä heräämään, mutta oma käsitys on se ettei siitä ole mitään jäljellä, toki en ole raamatun asiantuntija, enkä edes kokonaan lukenut. Tietyt viime vuosikymmenien kirjakäärö löydökset kuitenkin viittaa tähän, sekä myös Gurdjieffin opin tietyt kohdat.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 04 Syys 2020, 23:28

Paljon on ihmisiä jotka johonkin vielä uskovat mutta kyllä tuo kirjoitusten poistaminen tietysti kertoo sellaisesta että jotakin salattavaa on täytynyt olla.

Palaa sivulle “Parapsykologia”