PÄIVÄN VIESTI
Kirjoittanut Celia Fenn (starchildglobal.com)
23.6.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
Luulen, että viikonlopun voimakkaiden energioiden vanavedessä useimmilla meistä on vähän taisteluväsymystä. Minulla on ollut selkäkipua, ja olen kuullut hyvin monien ihmisten puhuvan fyysisestä kivusta kehossaan.
Valtavia muutoksia tapahtuu kehossamme, kun siirrymme kristalli- ja timanttivalokehoon voidaksemme olla osa uuden Maan todellisuutta. Fyysinen keho vapautuu ja päästää irti hyvin monista vanhoista "jutuista" – menneisyydestä ja entisistä elämistä ja luultavasti myös tulevaisuudesta, kun aikajanat muuttuvat ja asettuvat uuteen harmoniaan.
Nyt on aika hoitaa erityisen uutterasti itseämme ja varmistaa, että saamme tarpeeksi lepoa, hyvää ruokaa ja vettä. Se menee ohi! Rakkautta kaikille!
-----------
Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.
Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.