12.5.2020 Olemme täällä tukemassa - Viesti Binkhiltä ja Arcturuslaisilta

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

12.5.2020 Olemme täällä tukemassa - Viesti Binkhiltä ja Arcturuslaisilta

ViestiKirjoittaja Andromeda » 14 Touko 2020, 08:33

OLEMME TÄÄLLÄ TUKEMASSA – VIESTI BINKHILTÄ JA ARCTURUSLAISILTA

Kirjoittanut Jelelle Awen (soulfullheartblog.com)

12.5.2020

Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Hän seisoo vieressäni, kun tuijotamme avaruuteen. Binkh, sieluni arcturuslainen aspekti, ja minä olemme Gaian ilmakehän reunalla valoaluksessa, josta avautuu niin laaja näkymä, että tunnumme olevan avaruudessa. Myös "lattia" on läpinäkyvä. Ympärillämme on Gaian maisemia planeetan ulkopuolisesta perspektiivistä, josta useimmat meistä eivät koskaan saa katsella. Tähtiperheeni on antanut minulle tämän perspektiivin monta kertaa vuosien saatossa, kun se tuo välittömästi laajemman kontekstin draamoille, esityksille ja aikajanoille, joita tapahtuu pinnalla.

Hän näyttää, että Gaian ympärillä leijuu monia valoaluksia, joita minäkin olen nähnyt pari vuotta. Jotkut niistä häviävät tai vilahtavat pois, kun taas muita ilmestyy tai vilahtaa esiin niiden paikalle. Niitä tuntuu olevan sekä lähiplaneetoilta että joistain kaukaisista galakseista. Nämä alukset eivät ole näkyviä 3D-silmille, kuitenkin niistä tulee melko selkeitä, kun katsoo kolmannella silmällä korkeammasta, moniulotteisesta taajuudesta. Binkh näyttää minulle kaikki nämä alukset, samalla kun hän värähtelee minulle, että ne kaikki ovat täällä tukemassa ihmiskuntaa tämän kollektiivisen heräämisprosessin aikana.

"Tämä ei ole invaasio. Olemme täällä tukemassa teitä", hän sanoo minulle telepaattisesti, kun katselen erikokoisia ja -muotoisia aluksia kaikkialla ympärillämme. Voin tuntea näiden alusten tuen, ja sydämeni avautuu enemmän ja päästää sen sisään. Minulla on välittömästi tuo tuttu laajentunut tunne, että emme ole yksin universumissa, niin kuin 3D-kuva on hyvin usein kertonut.

Globaali eliitti/salaseura/syvävaltio on ohjelmoinut meidät uskomaan, että olemme yksin ja hallitseva universumissamme, estääkseen meitä heräämästä, mikä tapahtuu yhdistyessämme galaktiseen tietoisuuteemme ja tähtiperhe-DNA:han/genetiikkaan. He ovat myös valtavirtaviihteen kautta ohjelmoineet meidät pelkäämään, että avaruusolennot hyökkäävät kimppuumme ja hallitsevat meitä. Avaruusolennot kuvataan melkein aina väkivaltaisina, manipuloivina, hyvin tiedostamattomina ja myötätunnottomina olentoina, jotka ihmiskunnan on torjuttava selviytymisensä vuoksi.

"Se on nyt taakse jäänyttä planeetallanne", Binkh sanoo, kun hän kuulee minun ajattelevan salaseuraa. "Heidän agendansa on tullut tiensä päähän. Heidän ohjelmoijansa ovat lähteneet sovitukseen. Heidän pelurinsa ja kontrolloijansa sovittavat myös. Sovinnonteko sallii heidän sulattaa toimiensa vaikutukset muihin sekä tuntea ja omistaa se kärsimys, jota he ovat aiheuttaneet, haluten aidosti vastaanottaa anteeksiannon Jumalalta. Suuri osa tästä prosessista tapahtuu jo, ja nyt useammat ihmiset oppivat ja löytävät tämän myös, voidakseen käydä läpi oman sovinnontekoprosessinsa."

Hän jakaa asioita, jotka olen tuntenut ja sulattanut jo. Kuitenkin täydellinen rakkaus ja hyväksyntä tuomitsematta laskeutuu sydämeeni tuossa hetkessä. Ei salaseuran tuomitsemista. Ei heidän tuomitsemistaan "pahoiksi sieluiksi", "pimeiksi sieluiksi" tai "sairaiksi sieluiksi". Ei niiden arkkitehtien ja ohjelmoijien tuomitsemista, jotka orjuuttivat ihmiskunnan ja myös monet matelijat pyörittävään matriisiohjelmiaan. Ei ihmisen tuomitsemista kaikkien taistelutaipumustemme vuoksi, vaan syvää myötätuntoa matkastamme ja sen kokemisesta.

Tunnen, miten ei-kaksinaisuus, täysin tuomitsematon tietoisuus, on kehittynyt pitkään (miljoonia vuosia) hänen rodullaan ja ihmiskunnalla on melkoinen matka sen saavuttamiseen. Kuitenkin hänessä ja arcturuslaisissa on meille malli omaksuttavaksi ja seurattavaksi, mikä auttaa tietoisuuskehitystämme nopeutumaan. Kun yhdistymme siihen osaamme, joka tuomitsee itsen ja muut, sisäinen rankaisijamme pystyy siirtymään nöyrän erottelukyvyn käyttämiseen rakkausenergioiden myötä. Olen kokenut sen itse vuosien saatossa ja toisia palvellessa.

"On paljon tuomitsemista tänä globaalin heräämisen aikana", sanon hänelle (minkä hän tietysti tietää jo). "Hyvin paljon kiistaa, yhteensopimattomia mielipiteitä, toisten syyttämistä väärin tekemisestä, pointtien todistamista, hyvin paljon jakautumista. Olemme olleet hyvin pitkään taisteleva laji … taistellen itseämme vastaan, taistellen toisiamme vastaan, taistellen toisia lajeja vastaan, taistellen omaa planeettaamme vastaan! Väkivalta on ollut ohjelmoituna meihin hyvin pitkään. Tiedän, ettei se ole ydinolemuksemme. Tiedän, että ydinolemuksemme on ääretön rakkaus Jumalan lapsina. On kuitenkin haastavaa joskus tuntea rakkautta tässä prosessissa, vaikka luotan, että olemme menossa sitä kohti."

Hän virnistää minulle ainutlaatuisella tavallaan ja rakkausaalto tulee hänen sydämestään omaani. "Te näette jakautuneisuuden, kuitenkin me näemme tapatuvan yhdistymistä. Ihmiset yhdistyvät nyt reaktiona tähän tapahtumaan. Ja muista, että osa sinusta pelkäsi ennen minua. Osasi yritti taistella minua ja muita tähtiolentoja vastaan, kun tunsit, että hyökkäsimme kimppuusi. Sinut oli ohjelmoitu uskomaan, että sinun pitäisi taistella, etkä ollut sovittanut ja parantanut traumoja niistä kokemuksistasi, kun vierailit luonani valoaluksella lapsuudessa. Nyt kun olet tehnyt sitä monta vuotta, olet lakannut taistelemasta itseäsi ja muita vastaan, lakannut taistelemasta minun kaltaisiani tähtiolentoja ja muita "avaruusolentoja" vastaan. Pelkosi on muuttunut rakkaudeksi. Soturisi on muuttunut lähettilääksi. Jos tämä voi tapahtua sinulle, se voi tapahtua kenelle tahansa ihmiselle, kun teillä kaikilla on sama potentiaali ja kapasiteetti yhtenä."

QAnon-liikkeen iskulause "Minne menee yksi meistä, sinne menemme kaikki" vilahtaa mielessäni esimerkkinä siitä, mitä hän kertoo tässä. Sitä käytetään tällä hetkellä tapana yhdistää ne, jotka heräävät syvävaltio-aikajanaan, niitä vastaan, joita vastaan tuo liike taistelee, sulkien ne ulkopuolelle. "Kaikki" ei tässä tapauksessa sisällä kaikkia.

Binkh on samaa mieltä kanssani tästä ja lisää: "Perimmiltään "kaikki" sisältää koko ihmiskunnan ja myös kaikki meidät tähtiolennot. Tämä on ykseystietoisuuskoodi, jota Jumala on tarjonnut ihmiskunnalle ja joka on suodatettuna laskeutunut Q-liikkeeseen. Pystytte lopulta hyväksymään ja ruumiillistamaan enemmän ja enemmän tuota kaikkea, kun siirrytte tämänhetkisen paljastumisvaiheenne yli, joka tuo esiin vihaa, epäoikeudenmukaisuuden tunnetta, halua olla itsenäinen, tarvetta olla vapaa. Tunnesulatusprosessi on lajina erittäin tärkeä. Olet näyttänyt minulle sen, Jelelle, yhteistyössämme ja SoulFullHeart-työssäsi. Olemme täällä auttamassa teitä niissä vaiheissa, joita teidän täytyy käydä läpi saavuttaaksenne "kaikkien" toistenne hyväksymisen paikan."

Kun tunnen tuota tukevaa energiaa hänestä taas, voin tuntea ihmiskunnan matkan pyhyyden … myös sotkuisuudessamme, vihassamme, tuomitsemisessamme ja pelossamme. Von tuntea tukea arcturuslaisilta ja muilta tähtiolennoilta, joita on kerääntynyt ympäri galaksiamme ja sen ulkopuolelta koko prosessia varten. He katselevat, kun löydämme tiemme kuolemien läpi uudestisyntymään, josta he tietävät meidän pääsevän läpi ilmestyäksemme esiin pyhänä ihmiskuntana.

Sitten hän näyttää minulle valtavan tilan, joka on täynnä heidän ääni- ja valoparannuskammioitaan. Pyöriviä valokiekkoja ja -pyörteitä on monien ihmisten ympärillä, jotka makaavat hoitopöydillä noissa kammioissa. Saan tunteen, että jokainen näistä ihmisistä on valinnut olla siellä oman henkilökohtaisen heräämisensä ja galaktisten tietoisuusaktivointien myötä. Hän värähtelee minulle, että nämä parannuskammiot auttavat meitä monilla tasoilla poistamaan 3D- ja 4D-energioiden/ohjelmien myrkkyjä ja aktivoimaan sisäisiä "Kristus, pyhä ihminen" -5D-taajuuksia. Kuten olen itse kokenut monta kertaa, nämä kammiot antavat tehokasta parannusta mielellemme, kehollemme, energiakentällemme, tunnekehollemme ja sielullemme.

"Olemme täällä tukemassa teitä", hän sanoo taas, ja se menee syvemmälle, kun voin tuntea, miten monet meistä alkavat hyväksyä ja vastaanottaa tämän tuen. Ja "kaikkeni" syttyy onnellisena ja toivontäyteisenä reaktiona tuntemaan, että se tapahtuu jo nyt-hetkessä.

Rakkautta,

Jelelle Awen/Binkh

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.

Palaa sivulle “Parapsykologia”