Brad Johnson channeling Adronis: Earth Intelligence Reports

Valoilmiöt, ufot, avaruusolennot, ulottuvuudet, kontaktit, viljapeltokuviot, karjansilpominen yms.
TALSHIAR
Peikko

Brad Johnson channeling Adronis: Earth Intelligence Reports

ViestiKirjoittaja TALSHIAR » 20 Elo 2018, 23:50

Adronis on muukalainen kaukaa avaruudesta ja hän haluaa syystä tai toisesta kertoilla asioita ihmisille. Brad Johnson on kanava jota Adronis käyttää tähän tarkoitukseen. Earth Intelligence Reports on varsin tuore uusi setti. EIR setti on varsin samansisältöistä mitä andromeda tuo tänne palstalle. Totta vai harhaa, ken tietää?

Tässä viimeisin tällä hetkellä: https://www.youtube.com/watch?v=vvSLyBfFVWw

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: Brad Johnson channeling Adronis: Earth Intelligence Reports

ViestiKirjoittaja Andromeda » 29 Elo 2018, 09:12

Niin minullahan on tuo oma foorumini jota kylläkin Hammer on pitänyt pystyssä viimevuosina. Siitä suuret kiitokset hänelle. Palstalla on siis about parinsadan eri kanavapersoonan viestejä. Käännöskanavoinneista on kyse ja näitä on kääntänyt Pirjo Laine jo hyvin pitkään, hänelle myös kiitokset. Moni ei ole vielä valmis kanavoinneille,,heillä ei ole vielä yhteistä kosketuspintaa viesteille eli suomeksi sanottuna viestit menevät heillä ohi korkealta ja kovaa. Tämä tulee hyvin esille heidän käyttämistään nimityksistä kanavapersoonille. Heidän on vielä työskenneltävä sen egonsa kanssa ettei ego olisi kaiken aikaa siinä kapteenin paikalla joka laivaa ohjaa.
Täytyy katsoa tuo laittamasi linkki.
Seuraamalla rahaa ja politiikkaa sekä mitä kanavoinnit kertovat ja millaisia viestejä itse saa, nämä kaikki liittyvät informaatioon jota on tarjolla hyvin erilaista näinä aikona.
Katsoin videon. Adronis sehän on melkein kuin Andromeda (Kosmista huumoria). Vatikaanin toiminta tuli esille tuossa kanavoinnissa samoin tuo pedofiili rinki, mikä taitaa ulottua hyvin korkeisiin virkoihin siellä Usassa. Clintonit ovat vahvasti epäiltynä on toki muitakin. Metsäpalot myös mainittiin ja että niitä on aiheutettu tahallisesti oliko näin että sateliittien kautta. Chem trail suihkutukset joissa maaperään ja veteen päätyy esim. alumiinia ja oliko se barium tuo toinen jota tavataan muistaakseni 60 kertaisesti yli suositusten sellaisiltakin alueilta jotka ovat sadan mailin päässä kaupungeista. Tämän taisi tuo E.Griffin mainita videossaan.Kanava Brad Johnson oli hyvin tietoinen asioista tai ts. taho jota kanavoi on ns. oikealla asialla liikenteessä ainakin tuon viestin perusteella viestin sisältöä arvioiden :peukku:

Mitä pirua päällemme oikein sumutetaan. Video on muuten jo 7-vuotta sitten laitettu tuubiin. Itse sain linkin aikoinaan juuri Kalevilta. Muistaakseni videossa mainitaan että maasto syttyy myös helpommin tämän Chem trailauksen seurauksena kuin aiemmin. Videossa Suomenkielinen tekstitys.
https://youtu.be/kh3uzJk8GYA
Video 1:37:33

ekhnaton
Peikko

ViestiKirjoittaja ekhnaton » 29 Elo 2018, 10:57

TALSHIAR kirjoitti:Adronis on muukalainen kaukaa avaruudesta ja hän haluaa syystä tai toisesta kertoilla asioita ihmisille. Brad Johnson on kanava jota Adronis käyttää tähän tarkoitukseen. Earth Intelligence Reports on varsin tuore uusi setti. EIR setti on varsin samansisältöistä mitä andromeda tuo tänne palstalle. Totta vai harhaa, ken tietää?

Tässä viimeisin tällä hetkellä: https://www.youtube.com/watch?v=vvSLyBfFVWw

Kuuntelin viikkokatsauksen; mielenkiintoista, melko optimistista kuitenkin, mielestäni.
Olen katsonut Brad Johnsonin asioita/viestejä joskus muutama vuosi sitten. Olin kokonaan unohtanut hänet. Hän on kehittynyt muutaman vuoden takaisesta.

Oletko katsonut Peter Maxell Slatterya milloinkaan? Hän on australialainen, hänen puhumansa kieli on välillä melko paksua australian murretta tai puhetyyliä. Hän on mielenkiintoinen, mielestäni.Tässä kaksi videota jotka olen katsonut/kuunnellut tämän vuoden puolella:
https://www.youtube.com/watch?v=BU5rEWy2BuY
https://www.youtube.com/watch?v=_bLWwTsCaKM

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 29 Elo 2018, 11:53

Slattery ei tunnu tutulta, tässä se nyt nähdään miten paljon kanavahenkilöitä on tänä päivänä, uusia tulee julkisuuteen jos ei päivittäin niin kuukausittain ainakin.

TALSHIAR
Peikko

ViestiKirjoittaja TALSHIAR » 29 Elo 2018, 23:08

Tuntematon myös minulle. Etsin tuubivideota jossa hän kanavoisi, löytämättä. Hänen keskustellee suoraan muukalaisten kanssa telepaattisesti sitten.

Asiasta toiseen. Kuulin äskettäin väitteen että new age asiasisällöt ja kiinnostuksen kohteet olisivat muuttuneet viime vuosina. Aiemmin teemoja olivat ihmisen henkistyminen, eli mietiskely, jooga, buddhalaisuus ja muut itäiset filosofiat. Nykyään taas kiinnostus kohdistuu salaliittoihin, kanavoituihin viesteihin ja useinkin asioihin jotka estävät ja rajoittavat ihmisiä. Kyllä minä jossain määrin ymmärrän tätä väitettä.

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 30 Elo 2018, 07:57

TALSHIAR kirjoitti:Tuntematon myös minulle. Etsin tuubivideota jossa hän kanavoisi, löytämättä. Hänen keskustellee suoraan muukalaisten kanssa telepaattisesti sitten.

Asiasta toiseen. Kuulin äskettäin väitteen että new age asiasisällöt ja kiinnostuksen kohteet olisivat muuttuneet viime vuosina. Aiemmin teemoja olivat ihmisen henkistyminen, eli mietiskely, jooga, buddhalaisuus ja muut itäiset filosofiat. Nykyään taas kiinnostus kohdistuu salaliittoihin, kanavoituihin viesteihin ja useinkin asioihin jotka estävät ja rajoittavat ihmisiä. Kyllä minä jossain määrin ymmärrän tätä väitettä.

Suurin piirtein noin. Tosiasia on se että pankkikartelli on voimakas ja joidenkin mielestä se voidaan murtaa vain korvaavalla systeemillä, jota eliitti ei pysty kontrolloimaan. Tällaisena jotkut näkevät bittivaluutan. Ongelmana tällä hetkellä on se että bittivaluuttoja on satoja ja mitkä näistä tulevat lopulta jäämään käyttööömme, yksi vai useampi on sitten se tuhannen taalan kysymys.

TALSHIAR
Peikko

ViestiKirjoittaja TALSHIAR » 31 Elo 2018, 01:48

Australian Pete on kirjoittanut tai kanavoinut näemmä muutaman kirjankin. Joitakin niistä voi ladata hänen sivustoltaan. Aloin lukemaan "The book of Shi-Ji" kirjaa. Kulmakarvat kohosivat hieman kun Shi-Ji alkoi kertomaan archoneista!

Andromeda
Ylläpitäjä
Viesti:

ViestiKirjoittaja Andromeda » 31 Elo 2018, 08:49

Näistä negatiivisista olennoista on tosiaan juttua kuinka manipuloivat ihmiskuntaa, ovat tehneet sitä pitkään. Mainitsemaasi Shi-Ji kirjaa en ole katsonut.

ekhnaton
Peikko

ViestiKirjoittaja ekhnaton » 31 Elo 2018, 11:06

TALSHIAR kirjoitti:Australian Pete on kirjoittanut tai kanavoinut näemmä muutaman kirjankin. Joitakin niistä voi ladata hänen sivustoltaan. Aloin lukemaan "The book of Shi-Ji" kirjaa. Kulmakarvat kohosivat hieman kun Shi-Ji alkoi kertomaan archoneista!

Peten aksentti on jonkinmoinen este hänen ymmärretyksi tulemiselleen Suomessa. Ollessani töissä ulkomailla tai EU-valtioissa, olen usein törmännyt tai tutustunut australialaisiin. Euroopassa he eivät kuitenkaan puhu aivan tuolla tavalla tai edes lähellä sitä. P. Maxell Slattery on mielestäni sympaattinen henkilö, ehkä hieman "erilainen" kuin kanavoijat yleensä. Sattumalta löysin hänen sukunimeään kantavia pubeja/baareja kaksi kappaletta Dublinissa, nykyään sellaisiin paikkoihin voi katsoa sisälle google-maps:in avulla. Minun piti sanoa jotain Archoneista, en vain muista sitä enään, muistan kyllä Peten maininneen ne/heidät jossakin kohdassa.

Palaa sivulle “Ufologia”