Subtv Piiri ohjelma

Rajatieto ja -viihde, yhdistykset, kultit, historia, eli alan kulttuuri sekä lieveilmiöt
Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 11 Loka 2008, 10:19

Wespa kirjoitti:Alkutunnelma mainosten perusteella oli se, että sarja on huono, mutta itse jakso kuitenkin ylitti odotukseni. Ihan kohtuullista viihdettä on. Pitää kuitenkin muistaa, että sarjasta on esitetty vasta ensimmäinen jakso ja uskon, että tulevat jaksot ovat paljon kiinostavampia/parempia.

Televisiosarjoissa kaikke menee yleensä niin, että sarja huononee jakso jaksolta.

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja J. Doe » 12 Loka 2008, 07:07

[quote="Maratzu"]Oispa se muuten semmonen, että niitä paikkoja olis tutkimassa: joku meedie, kauhea skeptikko, aaveiten metsästäjä (niinku tapsisa) ja joku heikkohermonen, jonka avulla saatas kunnon naurut. ;)

Sais kyllä tolla enemmän irti, ja ne juontajan kokemukset lopussa kun ensin on kuunnellu historian ja meedion puheet niin kai sitä saa ne tunteet aikaiseksi itselle kun oikein mielikuvituksissa ajattelee. Tarkoitan että ei vakuuttavaa ja turhaa toistoa. Ohjelmasta tulee kuitenkin tunne et kun tonne pääsis itse tutkimaan. Kiinnostais ne henget ja historia.

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Wespa » 12 Loka 2008, 07:56

Tonza133 kirjoitti:
Wespa kirjoitti:Alkutunnelma mainosten perusteella oli se, että sarja on huono, mutta itse jakso kuitenkin ylitti odotukseni. Ihan kohtuullista viihdettä on. Pitää kuitenkin muistaa, että sarjasta on esitetty vasta ensimmäinen jakso ja uskon, että tulevat jaksot ovat paljon kiinostavampia/parempia.

Televisiosarjoissa kaikke menee yleensä niin, että sarja huononee jakso jaksolta.

Sen mitä itse olen sarjoja katsonut, niin pari ekaa jaksoa on yleensä sellaista "kokeilemista" ja niiden jälkeen vasta sarja pääsee vauhtiin ja katsojakin tavallaan tottuu siihen. Toki sitten jos sarjaa venytetään turhaan, niin viimeiset jaksot ovat niitä huonoja ja pakolla tehtyjä.
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

J. Doe
Valaistunut
Viestit: 49
Liittynyt: 15 Syys 2008, 03:01

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja J. Doe » 13 Loka 2008, 05:51

Missasin uusimman jakson, unirytmi totaalisesti sekaisin viikonlopun jäljiltä. Tuleeko piiri uusintana johonkin aikaan? Oliko parempi jakso kuin edellinen?

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja tuputhy » 13 Loka 2008, 19:07

Itseltäkin jäi Piiri katsomatta eilen, mutta saattaahan se tulla subin netti-tv:stä, kuten se Riivatut talotkin.
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Loka 2008, 19:09


Avatar
Dezil
Kummitus
Viestit: 84
Liittynyt: 09 Heinä 2008, 16:35

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Dezil » 13 Loka 2008, 20:18

Katoin yhen jakson ja mulle riitti..Mun mielestä aika helv*tin tyhmä sarja. >.<

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Loka 2008, 20:21

Dezil kirjoitti:Katoin yhen jakson ja mulle riitti..Mun mielestä aika helv*tin tyhmä sarja. >.<

Olen muuten tasan samaa mieltä.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja tuputhy » 13 Loka 2008, 21:26

Pitänee varmaan katsoa useampi osa sarjasta. Eka vaikutti kyllä aika kankealta, kuten kaikki uudet tämäntyyppiset ,alkuun. Muistan myös tämän suomen "fab five":n. alussa ihan tyhmäntuntuinen, mutta kun alkuun pääsivät, niin tosi kiva katsoa!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
GhostHunter
Kummitus
Viestit: 78
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 00:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja GhostHunter » 14 Loka 2008, 00:09

Joo sarja on todellakin teennäisen teatraalinen ja surkeasti toteutettu. Ei oikein iskeny edes ensinäkemältä, mutta hyvä yritys.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 14 Loka 2008, 00:14

Pitäisikö vilkaista. Ihan vain, että kuinka säälittävää kamaa se oikein on?
Olenkohan jo katsonutkin sitä??
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja tuputhy » 14 Loka 2008, 00:25

Tallensin sen ja katsoin tänään. Muuten ihan hyvä, mutta se Saija-Reetta pilaa kaiken, kun menee sinne yöksi pelkän kuvaajan kanssa jälkeen, kun on kuullut faktat ja vielä meedionkin selitykset. Jos se Saija-Reetta jätettäisiin kokonaan pois niistä "loppukaneeteista", niin olis paljon parempi!
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Wendigo
Valaistunut
Viestit: 45
Liittynyt: 01 Syys 2008, 16:26
Paikkakunta: Turku

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Wendigo » 15 Loka 2008, 08:22

Juu Saija-Reetta jotenkin häiritsee keskittymistäni. En osaa selittää. Se meedio on kyllä kummallinen, ja mikäli ohjelma ei ole pelkkää feikkiä, on hän myös mielettömän taitava.

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Loka 2008, 14:31

Pelkää feikkiä. Ei hän ole taitava meedio. Taitava meedio ei ylinäyttele noin paljon^^
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
tuputhy
Velho / Noita
Viestit: 496
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 13:59
Paikkakunta: Imatra

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja tuputhy » 15 Loka 2008, 21:44

"Vitalie" on varmaan nähnyt monenlaisia meedioita. Oletko? Mielestäni tämä Piirin meedio käyttäytyy todella luontevasti, juuri niin kuin ihminen, joka ei ole opetellut lauseitaan ulkoa.
Kyllä tuntuu, että aito on. (Olen meedioita muutaman tavannut)
Jalat maassa, pää pilvissä

Avatar
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viestit: 2572
Liittynyt: 20 Touko 2008, 16:54
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 15 Loka 2008, 21:47

Anteeksi vain. En sano enää mitään. Kiitos ja loppu.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Avatar
Tonza133
Aivan UFO
Viestit: 1667
Liittynyt: 18 Heinä 2008, 13:00

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 15 Loka 2008, 22:03

Mistä sitä ikinä tietää, näytteleekö hän vai ei?
Uskoisin kuitenkin, että hän näyttelee.

Avatar
Riikervo
Muumio
Viestit: 291
Liittynyt: 14 Touko 2008, 21:59
Paikkakunta: Satakunnan rajamailla.

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Riikervo » 16 Loka 2008, 01:17

Sarjan paljastaa feikiksi se, että näyttelijä on laitettu juontajaksi.
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Avatar
Wespa
Ylläpitäjä
Viestit: 2091
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 01:16
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja Wespa » 16 Loka 2008, 08:01

Riikervo kirjoitti:Sarjan paljastaa feikiksi se, että näyttelijä on laitettu juontajaksi.

Miksi näyttelijä ei saisi juontaa? Tiesitkös, että suurin osa juontajista on näytellyt ja käynyt näyttelijän koulutuksen? Onko se niin hirveää jos Salkkareissa ollut näyttelijä juontaa? Toki se tuntuu itsestänikin hieman hölmöltä (eikä välttämättä ollut paras valinta), mutta ei se nyt koko sarjan katsomista estä.

Yleisesti feikkeyttä toitottaville:
Kukaan ei ole vielä antanut selviä todisteita (itseasiassa ei minkäänlaisia) siitä, että sarja olisi käsikirjoitettu tai siitä, että kyseinen meedio olisi huijari. Ottakaapa selvää vaikka kyseisellä meediolla käyneiltä ihmisiltä ja kuten olen aikaisemminkin maininnut, niin voisi tehdä hyvää skeptikoille vaikka käydä ihan anonyyminä kyseisellä meediolla ja ottaa asioista selvää. Miksi tuomita ilman todisteita?
- Kaikella tiedolla on kolme vaihetta: 1. Sitä pilkataan. 2. Sitä vastustetaan raivokkaasti. 3. Se hyväksytään itsestäänselvyytenä. -Arthur Schopenhauer
Me on Youtube - Meitsi tuubissa
Suomen Galaktinen Liitto
Tärkeät linkkini - Click på here

Avatar
ValkeaLeidi
Peikko
Viestit: 232
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 16:52
Paikkakunta: P*ska Kaupunni

Re: Subtv Piiri ohjelma

ViestiKirjoittaja ValkeaLeidi » 16 Loka 2008, 10:23

Tästä meediosta on lyhyt haastattelu Me Naiset -lehden numerossa 40 eli kahden viikon takaisessa, sivulla 8. Kirjoittelen tämän nyt tänne kokonaisuudessaan, jokainen saa sitten muodostaa oman mielipiteensä. Itse en usko, että Me Naiset ehkä Suomen laadukkaimpana naistenlehtenä tekisi tällaista juttua ilman jotain pohjatietojen hankintaa ensin. Tämä on toki vain minun mielipiteeni.

Marja Pennanen ei saanut syntymässä kultalusikkaa, mutta näkijän kyvyt.

Kummitus tahtoo kotiin

Kuka olet?

Olen Marja Pennanen Lahdesta ja 63-vuotias eläkeläinen. Olen meedio, eli tuon viestiä henkimaailmasta, kun he haluavat ottaa meihin yhteyttä. Tämä on rakkaudellinen palvelutehtävä, joka tuo lohdutusta ja tietoa siitä, että kuolemaa ei ole.

Millainen ihminen on meedio?

Hyvin herkkä persoona, joka kykenee vastaanottamaan tietoa. Olen lapsesta asti nähnyt. Tämä on synnyinlahja.

Miten on mahdollista ottaa yhteyttä henkimaailmaan?

Meedio nostaa herkkälukuaan, ja he laskevat toiselta tasolta. Siinä se yhteys sitten tapahtuu.

Autat poliisia kadonneiden etsimisessä, avustit mm. tsunamin uhrien löytämisessä. Nyt esiinnyt Subin uudessa sarjassa piiri. Mistä siinä on kyse?

Kyse on sieluista, jotka ovat jääneet rakennuksiin tai paikkoihin kummittelemaan. Nämä sielut ovat voineet kokea jotain traumaattista siinä paikassa, he ovat kiintyneitä kyseiseen paikkaan tai jostain syystä eivät vain tiedä kuolleensa. En tiennyt paikoista mitään etukäteen. Minut vain vietiin rakennuksiin ja kerroin, mitä aistin siellä. Seuraavana päivänä talojen asukkaat kertoivat oman versionsa. Tarinat olivat yhteneväisiä.

Mihin menevät ne sielut, jotka eivät jää kummittelemaan?

Ne menevät kotiin. Tämä elämä on vain yksi ajanjakso monien ajanjaksojen joukossa ja sen päätyttyä mennään takaisin kotiin, henkimaailmaan.

Voiko kuka tahansa törmätä kummitukseen?

Totta kai. Jotkut kuulevat lapsen itkua, jotkut tavaroiden siirtelyä, jotkut ovien availua. Tällaisia kokeneet ihmiset ottavat yhteyttä meedioon, kun haluavat tietää, mistä on kyse.

Pitääkö kummituksia pelätä?

Varmasti jotkut pelkäävät. Asioita, joita ei tunne, pelätään. Kummittelevia sieluja voi pyytää menemään henkimaailmaan. Ne saattavat esiintyä, koska eivät jostain syystä hyväksy taloon muuttaneita uusia asukkaita. Sitten voidaan yrittää elää rakkaudellisessa yhteishengessä, kunhan kumpikaan ei häiritse toisiaan.

Tämä oli suora kopio Maria Julkun kirjoittamasta.

Sarjasta vielä sen verran, että sen toteutus ja Saija-Reetan osio eivät miellytä minuakaan, mutta ihmisten kertomukset ja meedio ovat kyllä hienoa katseltavaa. Viime jaksossa oli mukava nähdä, kun kummittelijan omaiset nieleksivät kyyneleitä meedion puhuessa näkemyksistään. Tätä meediota haluaisin jututtaa itsekin.
Lika on ainetta väärässä paikassa. (Mary Douglas)


Palaa sivulle “X-Kulttuuri”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron