kalastusta harrastelen aina kesäisin sitten tietysti datailua
  kalastusta harrastelen aina kesäisin sitten tietysti datailua   ja paranormaaleja ilmiöitä,salaliittoteorioita,alieneita yms.. tulee netissä tutkittua aikas paljon ja sitten kaikkea muutakin mikä netissä on kiinnostavaa
  ja paranormaaleja ilmiöitä,salaliittoteorioita,alieneita yms.. tulee netissä tutkittua aikas paljon ja sitten kaikkea muutakin mikä netissä on kiinnostavaa  
 Aivan loistavaa liikuntaa, ja jo muutaman kerran jälkeen on huomannu muutoksia omassa kehossa.
 Aivan loistavaa liikuntaa, ja jo muutaman kerran jälkeen on huomannu muutoksia omassa kehossa. ja tyttären kanssa oleskelu, työstä sekin kyllä melkeinpä käy. Joskus olen harrastanut ratsastusta, mutta nyt ei ole muutamaan vuoteen talleille päässyt..
 ja tyttären kanssa oleskelu, työstä sekin kyllä melkeinpä käy. Joskus olen harrastanut ratsastusta, mutta nyt ei ole muutamaan vuoteen talleille päässyt.. . Kirjoittelen miljoonalla foorumilla, ylläpidän yhtä itse ja moderoin toista, suunnittelen ensimmäisiä kotisivujani, bloggaan, satunnaisesti irkkailen ja olen koukuttanut erilaisiin yhteisöihin (pahimpana Facebook, johon minulla on viha-rakkaussuhde).
 . Kirjoittelen miljoonalla foorumilla, ylläpidän yhtä itse ja moderoin toista, suunnittelen ensimmäisiä kotisivujani, bloggaan, satunnaisesti irkkailen ja olen koukuttanut erilaisiin yhteisöihin (pahimpana Facebook, johon minulla on viha-rakkaussuhde).Nipletius kirjoitti:Mulla on huone täynnä herppejä, eli siis terraarioeläimiä(sammakoita, liskoja ja kaikennäköisiä hyönteisiä yms.), leffassa ja salilla käyminen, netissä surffailu ja olen kiinnostunut terä-aseista ja haluisin aloittaa jonkun itsepuolustus lajin, esim. Muay thai(/potkunyrkkeily) tai jokin muu "eksoottisempi" laji.

Ennen harrastin myös piirtämistä, mutta jotenkin mystisesti inspiraatio katosi tyystin kun valmistuin animaattoriksi.
  Ennen harrastin myös piirtämistä, mutta jotenkin mystisesti inspiraatio katosi tyystin kun valmistuin animaattoriksi.  

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa