Xplosiw kirjoitti:Ja taas... Oikeasti, turpa kiinni.
Anteeksi, ei ollut tarkoitus...
Xplosiw kirjoitti:Ja taas... Oikeasti, turpa kiinni.
Korvapuikko kirjoitti:Vaihe 6: Wespa keksii mitä uskomattomampia selittelyjä jotta ihmiset uskoisivat alienien vielä tulevan
SHap kirjoitti:Korvapuikko kirjoitti:Vaihe 6: Wespa keksii mitä uskomattomampia selittelyjä jotta ihmiset uskoisivat alienien vielä tulevan
Vaihe 7 vattuilijat saa bannia?
Brecle kirjoitti:Disregard previous post. Triangular image proven as doctored.
The previous post is to be disregarded. I had an expert look at the triangular picture and we could see that the triangle itself has stars shining through it.
Please disregard this theory, as I mainly wanted to put it up due to a coincidence of the Google Earth triangle and this one as they looked mainly identical.
My apologies for any disruption the previous post may have caused.
http://10-14-08.blogspot.com/
Tonza133 kirjoitti:Vaihe 4: Joku rupeaa haukkumaan oikeassa olevia, koska ei kestä olevansa väärässä.
Tonza133 kirjoitti:Ajattelen asiaa vain järkevästi, monilla taitaa olla pilvilinnan rakennus menossa...
Nenrei kirjoitti:Minusta tästä on turha alkaa Wespaa syyttämään jos mitään ei tapahdukkaan. Ihmiset itse päättää mihin uskoo joten yhtä henkilöä joka myös itse on tullu huijatuksin on joutavaa syyllistää. Totta kai ihmiset alkaa heti etsiä syyllistä, että kuka sai tämän kaaoksen aikaan, mutta se ei tarkoita että meidän pitäisi ottaa Wespa käsittelyyn. Kaikki me ollaan uhreja. Sitä paitsi vielä on aikaaVasta kun tulee ensimmäinen helpottunut räkänauru jostain päin maailmaa niin minä uskallan antaa itsekin periksi. Onhan tämä vähän sitä pilvilinnailua mutta kyllä se ainakin minun elämääni virittää kummasti.
Tonza133 kirjoitti:Ajattelen asiaa vain järkevästi...
ReZoOo kirjoitti:Tonza133 kirjoitti:Ajattelen asiaa vain järkevästi...
Mitäs sinä järkevänä ihmisenä sitten hillut täällä 'hihhuleitten' joukossa vai kuulutko kenties Illuminatiin tai johonkin muuhun järjestöön joka yrittää manipuloida meitä vihaamaan ulkoavaruuden ölliäisiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa