Katoin eteeni, näin vitivalkoisen naisen joka katsoi minua surullisen tyylisesti.
Ja myöhemmin sain tietää että minulla on sydämmessä vikaa.
En mä ennen enkeleihi uskonu, mut nyt uskon

Hauntedhead kirjoitti:Heräsin yöllä about kahelta (viime yönä)
Katoin eteeni, näin vitivalkoisen naisen joka katsoi minua surullisen tyylisesti.
Korvapuikko kirjoitti:Hauntedhead kirjoitti:Heräsin yöllä about kahelta (viime yönä)
Hallusinaatio mikä saattaa jopa johtua juuri siitä sydämmestä (kun aivoihin menee joko liian paljon/vähän happea niin on aika todennäköstä että näkee halluja) turha siitä vetää mitään johto päätöksiä koska mäkin on nähny "enkeleitä"
Aqua vitae kirjoitti:Selvää? Mitä selvää? Tuo on jo aika selvää mitä?
Aqua vitae kirjoitti:Anteeksi nyt vain, kun en kerran käsitä.
Ymmärtämiseni optimoimiseksi olisit voinut kirjoittaa Tuo On Jo Aika Selvä.
Eikä Tuo On Jo Aika Selvää.
Huomaatko eron? Oletan myös, että ihmiset tietävät mitä kirjoittavat, joten hämmästyin epämääräisestä luokittelusta määräisen sijasta. Tästä syystä jouduin kysymään, josko tarkoitit jotakin erityistä tuolla virkkeelläsi.
tuputhy kirjoitti:Tuttavaperheen poika oli ollut kovassa kuumeessa, ja jäänyt makoilemaan sänkyyn, kun muu perhe oli mennyt saunaan. Kun toiset tulivat saunasta, oli tää kuumeinen poika ollut kuitenkin jaloillaan ja terveen näköinen. Muiden ihmettelyihin hän oli vastannut nähneensä Jeesuksen, joka paransi hänet. Mitä lie nähnyt, mutta noin sitä oli kuvaillut..
Pääasia, kun parani!
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa