Nyt ärsyttää!

Esittäytymiset, gallupit ja muu yleinen jutustelu
Tonza133
Aivan UFO

Re: Nyt ärsyttää!

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 13 Syys 2008, 20:23

Tuli on hyvä renki mutta huono isäntä.

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 18 Syys 2008, 16:10

Jumankauta kun ärsyttää ! Exä vittuilee kokoajan, että lähettelen muka kaveripyyntöjä sille jollai sähköpostilla ! Helvetti oon sen vittuiluja saanu jo kuulla ihan tarpeeks ja nyt riittää !! PRKL !! :evil: :evil:

Tulis s*atana itte sanomaan ovelle asiansa, eikä vineis kavereillensa siitäkin ! Mut ei oo näköjää munaa siihenkään ! :evil:

Ali G-
Enkeli

ViestiKirjoittaja Ali G- » 18 Syys 2008, 22:47

Rasismi!! Koulukiusaaminen!! Turhat tägit!! Tägien dissaus!! Suvaitsemattomuus!! Murhaaminen!! Pikkunen lista asioit jotka ottaa päähän ja pahasti!!
http://www.youtube.com/watch?v=5Is9fWAdUFA
Steen1-Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
http://www.youtube.com/watch?v=C70Gs5n0bYQ
Avain-Punainen tiili,kapitalismi tekee susta orjan fuck sille
Kapitalistinen yhteiskunta on mätä,kutenkommari

JD Matthew
Henkiparantaja

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 19 Syys 2008, 20:44

kun on yksi ongelma niin kaikki ottaa päähän. varsinkin nämä hitaat mokkulahommelit.
koko ajan yhteys katkeilee... :(
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

Riikervo
Muumio

ViestiKirjoittaja Riikervo » 19 Syys 2008, 21:47

Kissanpirulaiseni ei kunnioita yöuniani. Se herättää minut aina kolmen aikaan yöllä. Jos se ei herätä naukumalla, niin sitten se herättä puremalla ja raapimalla. Nytkin on vasemmassa kädessä pitkä arpi kyynerpäästä pikkurilliin, kun meidän herra vähän herätteli viime yönä. :(
On olemassa 3 tapaa tehdä asioita: oikea tapa, väärä tapa ja minun tapani.

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Ali G-
Enkeli

ViestiKirjoittaja Ali G- » 19 Syys 2008, 21:49

Ottaa päähän kun nettiyhteys katkeilee koko aika!! :evil:
Eikä kouluskaa oo mennyt kovinkaan hyvä, ja terveyskin reistaili vähän väliä

vitamiini
Jäsen

ViestiKirjoittaja vitamiini » 20 Syys 2008, 13:06

Nyt ärsyttää ku koulussa joku tuli vappuväreillä maalaan mun kaappiin niide jengin nimen :evil: niin että sain sitten itse siitä jälkkää...
Kirameku namida wa hoshi ni!! :D

Ali G-
Enkeli

ViestiKirjoittaja Ali G- » 20 Syys 2008, 13:08

vitamiini kirjoitti:Nyt ärsyttää ku koulussa joku tuli vappuväreillä maalaan mun kaappiin niide jengin nimen :evil: niin että sain sitten itse siitä jälkkää...

Aika paska juttu!! :lol:

Riikervo
Muumio

ViestiKirjoittaja Riikervo » 20 Syys 2008, 13:10

Tällä hetkellä minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka eivät osaa lukea sääntöjä ennen kuin alkavat söheltämään pää kolmantena jalkana. :roll:

"Minäkö väärässä? En todellakaan, vaikka kaikki todisteetkin siihen viittaisivat."

Ali G-
Enkeli

ViestiKirjoittaja Ali G- » 20 Syys 2008, 13:11

Riikervo kirjoitti:Tällä hetkellä minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka eivät osaa lukea sääntöjä ennen kuin alkavat söheltämään pää kolmantena jalkana. :roll:

Vihjaatko mua??? :demoni:

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 20 Syys 2008, 14:44

p*rkele on taas niitä tyhjäpäitä liikkeellä !! Helevetin ilkityöntekijät olivat näköjää varastaneet jonkun skootterin ja olivat muutaman metrin oikealle meijän ikkunan alla sytyttäneet sen tuleen (Kolmannessa kerroksessa asustelen) !
Viimeyönä myös oli rikottu 5 auton ikkunat ja varastettu kaikki sisältä tuossa parkkipaikalla!

Ihmettelin että mikä helkutin lemu tuolta tulee ku muovikäry haisi ja alko yskittämää, sitten vilkasin ikkunasta ulos ni skootteri tulessa alhaalla. Tänä aamuna kuulin sitten vielä noista murroista ja olipa vielä saunan ikkunakin menny hajalle alimmaisesta kerroksesta ku oli niin kova lämpö ollu kun oli se tulipalo ja joidenkin asukkaiden ikkunat ihan noesta mustana ja myös tuo yks seinä tuossa. Varmaan 4 paloautoa, 2 ambulanssia ja 1 poliisi tuli paikalle. Kyllä on pupu perseessä olevia poikia helvetti ku eivät uskaltaneet paloautoa soittaa paikalle !! Helvetin ilkityöntekijät !

MIKÄ TÄTÄ NYKYNUORISOA RIIVAA KUN PITÄÄ LEIKKIÄ SEN TULEN KANSSA JA SYTYTELLÄ ROSKAKATOKSET JA KAIKENMAAILMAN MUUT PAIKAT TULEEN!!??

Kyllä tulee kovat rapsut sille/niille, joka/jotka noista ilkiteoista kiinni jää JA IHAN OIKEIN ONKIN!

Pitäs vähän antaa oman isän kädestä, ni oppisivat tavoille PRKL !

Korvapuikko
Meedio

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 20 Syys 2008, 14:52

Tiia kirjoitti:p*rkele on taas niitä tyhjäpäitä liikkeellä !! Helevetin ilkityöntekijät olivat näköjää varastaneet jonkun skootterin ja olivat muutaman metrin oikealle meijän ikkunan alla sytyttäneet sen tuleen (Kolmannessa kerroksessa asustelen) !
Viimeyönä myös oli rikottu 5 auton ikkunat ja varastettu kaikki sisältä tuossa parkkipaikalla!

Ihmettelin että mikä helkutin lemu tuolta tulee ku muovikäry haisi ja alko yskittämää, sitten vilkasin ikkunasta ulos ni skootteri tulessa alhaalla. Tänä aamuna kuulin sitten vielä noista murroista ja olipa vielä saunan ikkunakin menny hajalle alimmaisesta kerroksesta ku oli niin kova lämpö ollu kun oli se tulipalo ja joidenkin asukkaiden ikkunat ihan noesta mustana ja myös tuo yks seinä tuossa. Varmaan 4 paloautoa, 2 ambulanssia ja 1 poliisi tuli paikalle. Kyllä on pupu perseessä olevia poikia helvetti ku eivät uskaltaneet paloautoa soittaa paikalle !! Helvetin ilkityöntekijät !

MIKÄ TÄTÄ NYKYNUORISOA RIIVAA KUN PITÄÄ LEIKKIÄ SEN TULEN KANSSA JA SYTYTELLÄ ROSKAKATOKSET JA KAIKENMAAILMAN MUUT PAIKAT TULEEN!!??

Kyllä tulee kovat rapsut sille/niille, joka/jotka noista ilkiteoista kiinni jää JA IHAN OIKEIN ONKIN!

Pitäs vähän antaa oman isän kädestä, ni oppisivat tavoille PRKL !

Joo ei juuri tätä nuorisoa vaivaa yhtään mikään sen enemmän kuin koskaan ennenkään (nuoret on aina nuoria, kunnes ne siis vanhenee ja silloin tuleekin jo uusia nuoria) ja tämähän nyt on vain sitä että niillä on luultavasti huono itseluottamus ja ne luulee että kavereilta saa jotain "kunnioitusta" kun on "paha poika" aika vitun rasittavia ne tyypit jotka kovistelemalla peittää oman huonon itsetunnon
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 20 Syys 2008, 14:54

Siis no tietty, mut tuntuu et tuo ilkitöiden tekeminen on vaa lisääntyny enemmän nykypäivänä.
Kohta sitä poltetaan jengillä tyyliin kampin ostoskeskus ! <- ;P :D sori joo repesin vähän :D

Korvapuikko
Meedio

ViestiKirjoittaja Korvapuikko » 20 Syys 2008, 14:57

Tiia kirjoitti:Siis no tietty, mut tuntuu et tuo ilkitöiden tekeminen on vaa lisääntyny enemmän nykypäivänä.
Kohta sitä poltetaan jengillä tyyliin kampin ostoskeskus ! <- ;P :D sori joo repesin vähän :D

Ei se mihinkään ole lisääntymässä, se on vaan sitä että kasvaessa niihin rupeaa kiinnittämään enemmän huomiota
Uskotko sinä paranormaaliin sen takia että todisteet viittaisivat siihen vai koska haluat uskoa?
Valaisevia linkkejä: LINKKI LINKKI LINKKI

Riikervo
Muumio

ViestiKirjoittaja Riikervo » 20 Syys 2008, 15:01

Tämän nyt menee ohi aiheen, mutta tuli tuosta Tiian viestistä mieleen, että meilläpäin on nykynuoriso suurelta osin "kotihiiriä". Nykyään näkee vain muutaman hassun tytön kylälläkin ajelemassa skootterilla, kun taas muutama vuosi sitten kylillä tehtiin kaikenmaailman ilkivaltaa ja poliiseilla oli koko ajan kova työ.

JD Matthew
Henkiparantaja

ViestiKirjoittaja JD Matthew » 20 Syys 2008, 16:00

ärsyttää, irtokarkkien laatu on pudonnut puoleen. ;)
http://www.salakapakka.net/ Sitä, mitä et Salakapakasta löydä, sitä sinä et tarvi!
" Whether you like it or not, learn to love it, because it's the best thing going today."
- Ric Flair -

The Best There Is, The Best There Was, The Best There Ever Will Be

tuputhy
Velho / Noita

ViestiKirjoittaja tuputhy » 20 Syys 2008, 19:55

Nykyäänhän lapsille ei saa pitää mitään kuria. Jos muistatte, niin ei edes tukistaa saa. Jo neuvolassa sanotaan, ettei lapselle saa sanoa "ei". Mihin tää maailma on menossa?? Jos ei ole pienenä rajoja, niin niitä sitten haetaan siihen asti, kunnes rajat ( pidätys, kuulustelut, vankila ) tulee vastaan. Kai sitä nyt jokainen ihminen tekee asioita niin kauan, kunnes joku tulee sanomaan, että nyt riittää.. Itseäni on kyllä kuritettu, muuta äksyä luonnettani olen vasta aikuisena älynnyt ruveta pehmentämään, palautteen takia.
Jalat maassa, pää pilvissä

Esimerkki
Kummitus

ViestiKirjoittaja Esimerkki » 20 Syys 2008, 19:58

tuputhy kirjoitti:Nykyäänhän lapsille ei saa pitää mitään kuria. Jos muistatte, niin ei edes tukistaa saa. Jo neuvolassa sanotaan, ettei lapselle saa sanoa "ei". Mihin tää maailma on menossa?? Jos ei ole pienenä rajoja, niin niitä sitten haetaan siihen asti, kunnes rajat ( pidätys, kuulustelut, vankila ) tulee vastaan. Kai sitä nyt jokainen ihminen tekee asioita niin kauan, kunnes joku tulee sanomaan, että nyt riittää.. Itseäni on kyllä kuritettu, muuta äksyä luonnettani olen vasta aikuisena älynnyt ruveta pehmentämään, palautteen takia.

Nimenomaan, lasta ei saisi tukistaa ja sanoa ei, mutta lasten ympärileikkaus aiottaisiin sallia uskonnollisista syistä?
Tätä tämä kulttuurimme rikastuttaminen on, valitettavasti.
Nyt tuuli kuiskaa hiljaa, että pimeys kylmää tuo
Taakse jäävät vuodet maan se uutta aikaa kasvattaa

tuputhy
Velho / Noita

ViestiKirjoittaja tuputhy » 20 Syys 2008, 20:02

Niinpä juuri..puuttuis vielä, että tyttöjenkin "ympärileikkaus" sallittaisiin!
Jalat maassa, pää pilvissä

Tiia
Demoni

ViestiKirjoittaja Tiia » 20 Syys 2008, 20:46

Minä ainakin olen tyytyväinen ja ylpeä siitä, että pikkupentuna mulla oli hyvä kuri. Kyllä sitä vanhempana kiittää että oli hyvä kuri, mutta pentuna sitä vaan keljutti kun ei saanu jotain periksi.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”