Qlippoth kirjoitti: Olen vähän yli kolmekymppinen, eli melkoinen ikäloppu foorumin keski-ikään nähden, mutta empä anna tuollaisten triviaalien seikkojen häiritä.
Die kirjoitti:Njah, ai että esitellä itsensä, voi kettu kun mie oon huono näissä 8DD!
No olen 15 vuotias tyttö Orimattilasta, oikea nimeni on Jenni. Harrastan ratsastusta ja musiikkia, erityisesti Rock n' Roll on lähellä sydäntäni 8]Meikäläisellä on myös sisko joka siis hiippailee myös tällä foorumilla nimimerkillä SanniwiuhOmia henki- ja kummitushavantojakin on jonkin verran kertynyt näiden vuosien varrella 8] Sannin lisäksi minulla on toinenkin pikkusisko joka on kuusivuotias :--) Asutaa kerrostalo asunnossa äidin kanssa 8]
Toivottavasti jotain selkoa saitte minusta 8D
Trauma kirjoitti:Die kirjoitti:Njah, ai että esitellä itsensä, voi kettu kun mie oon huono näissä 8DD!
No olen 15 vuotias tyttö Orimattilasta, oikea nimeni on Jenni. Harrastan ratsastusta ja musiikkia, erityisesti Rock n' Roll on lähellä sydäntäni 8]Meikäläisellä on myös sisko joka siis hiippailee myös tällä foorumilla nimimerkillä SanniwiuhOmia henki- ja kummitushavantojakin on jonkin verran kertynyt näiden vuosien varrella 8] Sannin lisäksi minulla on toinenkin pikkusisko joka on kuusivuotias :--) Asutaa kerrostalo asunnossa äidin kanssa 8]
Toivottavasti jotain selkoa saitte minusta 8D
Jaha, ensimmäiset sisarukset foorumilla.Tervetuloa minun puolestani.
Modernworld kirjoitti:Moi,
Oon 34-vuotias mies uudeltamaalta. Syynä kiinnostukseeni ufologiaa kohtaan on aiheuttanut omakohtainen kokemus murrosiässä. Tuolloin näin UFO:n todella läheltä. Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä. Nykyään mieltä askarruttaa myös henkimaailmat ja siihen liittyvät asiat. Motiivini on lähinnä löytää syy tai tarkoitus maalliselle vaellukselle ja ymmärtää tätä maailmaa jossa elämme.
Blogi tuntuu olevan mielenkiintoinen paikka täynnä mielenkiintoisia ihmisiä joita askarrutta samat asiat...
The Truth Is Out There....
Modernworld kirjoitti:Moi,
Oon 34-vuotias mies uudeltamaalta. Syynä kiinnostukseeni ufologiaa kohtaan on aiheuttanut omakohtainen kokemus murrosiässä. Tuolloin näin UFO:n todella läheltä. Sen jälkeen ei ole tarvinnut epäillä. Nykyään mieltä askarruttaa myös henkimaailmat ja siihen liittyvät asiat. Motiivini on lähinnä löytää syy tai tarkoitus maalliselle vaellukselle ja ymmärtää tätä maailmaa jossa elämme.
Blogi tuntuu olevan mielenkiintoinen paikka täynnä mielenkiintoisia ihmisiä joita askarrutta samat asiat...
The Truth Is Out There....
Tähtiensusi kirjoitti:Olen tullut tänne oppimaan ja saamaan uusia näkökulmia asioihin.
Trauma kirjoitti:Tähtiensusi kirjoitti:Olen tullut tänne oppimaan ja saamaan uusia näkökulmia asioihin.
Niitä tulet kyllä saamaan paikallisten skeptikkojen toimesta.![]()
Juu, ei millään pahalla hyvät toverit.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa