Elenin kirjoitti:Ei, päinvastoin, olen tajunnut hyvinkin selvästi minkä tason energioita sinä täällä ylläpidät..Valitettavasti nämä energiat ovat nyt muuttumassa planeetallamme nopeasti korkeammiksi joten kohdallasi muutos tulee olemaan epämiellyttävä..
Elenin kirjoitti:Eli tosiasiassa , mitään syytä ei ole vaan puhut lämpimiksesi täällä soopaa. Mutta senhän minä tiesinkin jo, halusin vain muillekin osoittaa sen.
Elenin kirjoitti:Niin, jos esittää jonkin väitteen, niin se pitää perustella.
Tätä olen kysynyt moneen otteeseen, mutta mitään vastausta en ole saanut: millä perusteella minun pitäisi syödä synteettisiä huumeita ja pakkohoito?
Suomen lain mukaan on uskonnon ja sananvapaus täällä.
Pakkohoidon peruste on, että on vaaraksi itselleen tai muille.
Internetkirjoittelu ei vaaranna ketään.
Elenin kirjoitti:Mä oon vähän teiltä pahoilta hengiltä täällä kysellytkin perusteita väitteisiinne, mutta kovin hiljaista on ollut..Joten kerta vielä: onko sinulla kristallipallo vai miten näet aivojen kemian ja mikä tekee omasta mielestäsi ylivertaisen päättämään, että oma mieleni olisi jotenkin alempi?
Elenin kirjoitti:Mä oon vähän teiltä pahoilta hengiltä täällä kysellytkin perusteita väitteisiinne, mutta kovin hiljaista on ollut..Joten kerta vielä: onko sinulla kristallipallo vai miten näet aivojen kemian ja mikä tekee omasta mielestäsi ylivertaisen päättämään, että oma mieleni olisi jotenkin alempi?
Palaa sivulle “Vaihtoehtoajattelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa