Reikämies kirjoitti:Kuulun ja eroan luultavasti aikanaan.
Haluisin sanoo vielä tästä zrudin ja kumppanien tekstistä sen verran että te riehutte kun uskovaiset tuputtaa uskontoa vaikka te ite tunnutte tuputtavan vähintään yhtä paljon tota eroamista. Muutenkin mua ärsyttää jotenkin toi "minäolenoikeassaminäminä" asenne.
Ei mulla muuta =)
Zrud kirjoitti:Minä vain yritän auttaa ja tuoda ihmisille valon elämään ja pelastaa heidän sielunsa![]()
![]()
![]()
![]()
No ei... Mut vedetääpä kysymys sitten tähän... Haluatko elää valheessa onnellisena vai totuudessa uskkonnoista vähän onnllisempana tai toisinpäin.
Vain henkisesti heikot ihmiset elävät Valheessa... kum omat asiat ei ole kohillaan niin turvaudutaan johonkin mitä ei ole.
Joten eroa so siit kirkosta... hop hop !
Zrud kirjoitti:Minä vain yritän auttaa ja tuoda ihmisille valon elämään ja pelastaa heidän sielunsa![]()
![]()
![]()
![]()
No ei... Mut vedetääpä kysymys sitten tähän... Haluatko elää valheessa onnellisena vai totuudessa uskkonnoista vähän onnllisempana tai toisinpäin.
Vain henkisesti heikot ihmiset elävät Valheessa... kum omat asiat ei ole kohillaan niin turvaudutaan johonkin mitä ei ole.
Joten eroa so siit kirkosta... hop hop !
Hartsa kirjoitti:Jos zrudin kysymyksessä poraudutaan oikein asian ytimeen niin kysymys kuuluukin:
"Oletko mieluummin onnellinen vai oikeassa?"
Valitsisin onnellisuuden minä hetkenä tahansa.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa