aava kirjoitti:monet on ollut vastaa noiden palkan korotuksia ja myös ehdottanut että noiden palkkaa leikattas mut ei oma perä paras perä... saapi nähä miten pitkää tääkään hallitus pysyy kasassa..
Aqua vitae kirjoitti:aava kirjoitti:monet on ollut vastaa noiden palkan korotuksia ja myös ehdottanut että noiden palkkaa leikattas mut ei oma perä paras perä... saapi nähä miten pitkää tääkään hallitus pysyy kasassa..
Juuri äskettäin taisivat pistää aloitteen 5 % palkanlaskusta. (:
OSITutkimusseura kirjoitti:Tuohon kansan"edustajien" kuukausipalkkaanhan ei todennäköisesti kuulu kaikki pikkukivalisä mitä saa kaikista kissanristiäisistä, kokouksista jossain kaukaisessa paikassa X, matkustelut jne.
Suomen pitäisi muuttaa nimensä Suomi Finland OY:ksi.
Shakaali kirjoitti:Nyt on pari päivää taas v*tuttanut lähes kaikki. Liian iloiset ihmiset, spurgut, nuoret, mummot, lämmin sää, valoisuus, emäntä, minä itse, näin muutamat mainitakseni. Voi tietysti liittyä väsymykseen, kun olen totutellut heräämään taas suhteellisen aikaisin. Yövuorojen takia tottunut menee nukkumaan siinä kuuden aikaan.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa