Tänä aamuna koin pitkästä aikaa todella oudon unen tai puoli unen, mikä lie ollutkaan.
Päiväni alkaa arkisin lähes poikkeuksetta herätykseen klo 5.30, jolloin otan lääkkeet(älkää kysykö mitkä lääkkeet) ja menen suihkuun, jossa puoliunissani kulutan reilut puoli tuntia. Sitten nukun puoli tuntia, koska en lääkkeen takia voi heti syödä aamupalaa ja sitten tas herään syömään sen ja nukun vielä jonkun 20 minsaa tai puoli tuntia, ennen kuin hyppään bussiin.
Tällä aikataululla olen kokenut ainakin kaksi kummallista asiaa uniin liittyen, ensimmäinen on oma uniennäkemis ennätykseni. Näin kaksi tai kolme unta pyöreästi 20 minuutin sisällä, mikä on mun mielestä varsin paljon, koska en näe(tai ainakaan muista nähneeni) niin montaa unta josksu edes yhdessä yössä.
Okei, sitten tänä aamuna tapahtui vähän kummallisempi asia, sillä koin tavallaan ruumiista irtautumisen, uni halvauksen, Lucid unen tai jonkun vastaavan, tai niiden sekoituksen. Menin syötyäni nukkumaan about 20 minuutiksi kun bussini lähtisi vasta puolen tunnin päästä(tämä on nykyään lähes mun aamu rutiinini). Menin peiton sisään nukkumaan, koska meillä on todella kylmä asunto ja pistin silmät kiinni ja lepuutin itseäni. Huomasin olevani todella rento, mutten mielestäni vielä nukkunut, olin sellaisseessa uneen vaipumis vaiheessa, kun yhtäkkiä tunsin kun lähtisin ylöspäin tj. Sitten tavallaan tuntui kun olisin vetäytynyt takaisin ja koin sellaisseen kouristuksen, tai jännityksen niskassa ja/tai selässä ja sen jälkeen taas olin kuin puoliunessa. Ja hämärästi ja haaleasti näin kuin olisin noussut sängystä ilmaan ja näin huonettani todella sumuisella ja haalealla tavalla. Kun heräsin tai periaatteessa pakotin itseni heräämään niin tuntui ensin kun olisi tippunut tuhatta ja sataa ja sitten vaan nousin pystyyn sängystä ihmeissäni.
Koko tilannetta on hankala nyt selittää, mutta pelkkänä unenakin se tuntui varsin omituiselta.