Vallu kirjoitti:Minun piti jo aiemmin vastailla mitä Putin edustaa. Pikakirjoitus. Jos tarkistellaan Putinin historiaa niin voimme todeta että hän työskenteli Saksanmaalla konsulaatin tai diplomaation tapaisessa Neuvostoliitolle kuuluvalle rakennuksessa. Joskus siinä Berliimuuriin kaatumisen aikoihin. Työkuviot on nyt päsyt unohtumaan, oliko hän vartija tai mahdollisesti jossain muissa tehtävissa mutta Saksan kielitaito on ilmeisesti sieltä lähtöisin.
Putin on syntynyt malla pienessä kylässä, joten maalais haasteet sekä perheen niukka varallisuus on koettu. Sitten Neuvostoliiton 90 luvun lama tai kylmäsota koetteli koko kansa. Juuri kun on selvitty toisen maailmansodasta. Oikeastaan kylmäsota alkoi miltein heti toisen maailmansodan jälkeen kun Britit tekivät "Naton " esisopimuksen Ranskan kanssa. Olen jo kirjoittanut analyysin tästä aiheesta.
Niinpä Neuvostoliitto ei juuri koskaan ollut sinisilmäinen lännen politikalle vaikkakin on solminut useita kaupasuhteita ympäri maapalloa kuten ison valtion kuuluukin tehdä. Mutta lännen ahneus ja kateus Neuvostoliiton maavaroista ei ainatanut periksi niipä Neuvostoliitto yritetty jakaa moniin osiin. Tästä syystä Neuvostoliitto lakkasi olemasta 1991 jolloin maan jako alkoi tapahtuman sekä myöhemmässä vaiheessa irtautuneet maat Natoon liittyminen.
Putin kyllä tietää asioista paremmin kuin minä, sekä KGB agenttina sekä ennestään poliitisenä harjoittelijana. Saksan maalla hajoitelttua sai Jeltsinin vakuuttuneeksi sekä kaikille yllätyksenä julisti Putinin seuraavaksi presidenttiksi. Siinä oli sellainen kuvio meneillään..
Niinpä Putin alkoi rakentamaan Venäjän uudestaan. Siiheen aikaan oli paljon köyhyyttä sekä rikollisuutta että mafia. Niinpä Putin aloitti puhdistus operaation. Hän loi kauppasuhteita ympäri maailmaa sekä nosti Venäjä kylmästä sodasta huolimatta maailman markkinoille. Kului vuosikaudet sekä paljon diplamaation töitä mutta Putin sai Venäjän talouden sekä henkisyydeeen siiheen malliin että se alkoi todellakin ärsyttää Lännen "arvoja" Niinpä sillä aikaa länsi jatkoi suunnitelmia Venäjän pään menoksi. Nyt en kaikkia pysty tässä luettelemaan, kuitenkin muutaman esimerkkia. Ukrainan maidani. Valkovenäjän vallankaapaus yritys, samoiten Kazakstanin sekä Turkkin vallankaappausyritys. Myös Suomesta valta siirretty Brysselin ym.ym.
Itseasiassa Putin keväällä määräsi kaikki perityt koronan liittyvät sakot maksamaan takaisin asiakkaille. Tästä ilmeisesti täällä ei ole kerrottu kuten eipä ole kerrottu paljon muutakaan.
Sitten vielä yksi tärkeä seikka onko Venäjä valmis vastaamaan Lännen uhalle näiden vuosikymmeniin koetuksen kokemuksella. Vastaus on yksinkertainen - paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Sillä Venäjä on valmistautunut tähä viimeiseen taistoon Venäjän olemassaolon alusta alkaen.
Sitten vielä itse otsikkoon, mihin Putin kuuluu. Ensisijaisesti Putin kuuluu kansalle, kaikki muu pokeri organisaatiot kakkossijalla mutta kuitenkin vakaalla pelaajana.
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa