thebel kirjoitti:Jos nuo on totta, niin siinä talossa melko varmasti kummittelee. Onko nuitten tapahtumien välillä pitkäkin ero, meninaan siis onko nuo tapahtumat tapahtunu esim. samana vuonna? ja onko nuo uusia tapauksia?
Ois kiva saada jotain todisteita tuosta paikasta esim. videokuvaa tai EVP:tä.
JambaB kirjoitti:Tuli tässä käytyä lanteita ketkuttamassa rave:ssä joista nappasin myös mielenkiintoisen kuvasarjan jossa kameran ohi porhaltaa jonkunmoinen hahmo.
Video kuvista
998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina.Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo!
ridikulous kirjoitti:998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Kun olin kaverini kanssa menossa vessaan (koulussa) vessassa valonkatkaisija rämppäsi päälle/pois ja valot samaan aikaan niinkuin aina.Ja sitten on toinen kun lin sen saman kaverin kanssa niiden luona me oltiin vaan kotona niin me mentiin keittiöön ottaa välipalaa kun kaikki kaapit aukesi tosi kovalla vauhdilla! Ja kaapeissa olevat lautaset lensivät ulos
kaapeista sitten kului noin 2 sekunttia ja mun kaverin vieress on läpinäkyvä hahmo!
Oot varmaan ihan tosissas.
998 kirjoitti:Minulla on ollut monia kummitus havaintoja ja melkein kaikki koulussa! Tässä pari:
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija