Koalani kirjoitti:Mä en kanavoi avaruusolentoja, joten mulle ei valehdeta. Mähän tiedän, miten asianlaita on, enkä ole koskaan ottanut moisia riskejä. Jos kanavoi alienia saa sopimuksen niiden kanssa, ja implantteja. Ja sen jälkeen ei tule enää koskaan oppaita valosta. Mä pyysin alusta alkaen oppaan jumalallisesta valosta, mitä sinä et tehnyt, muuten ei olisi tullut sulle alieneita...
Jos sä itse siis kanavoi, mut ilmeisesti sä vaan uskot sokeasti näihin muihin kanavoijiin.
Niin, koko historian ajan pimeät avaruusolennot ovat antaneet viestejä ihmisille, koska koko historian ajan ne on tarvinnut energiaa ja varastanut niiden sieluja. Totta kai niiden näkemykset ovat olleet ristiriidassa kristinuskon kanssa, nehän haluavat kumota sen! Mutta noitina on poltettu valoisia noitia, eli terapeutteja ja eksorkisteja. Pimeät pääsivät pois, mutta kyllä lopulta nekin kuoli, koska niiden oma demoni tappoi ne. Ja väärät tuomiot tapahtui, koska osa Inkvisiition papeista oli itse punaisia (pimeitä).
Suuri osa väestöä on täynnä implantteja, sillä niitä ei laiteta ainoastaan jos käy pimeän terapeutin luona, vaan myös jos tekee kokeita pimeässa sairaalassa. Mulla on satoja implanttiuhreja ja kaikki ne, jotka puhdistautuvat ovat mulle kiitollisia, eli sä saat puhua itsestäsi ja sun kanavointien lukijoista, kun mainitset tummia energioita. Mä en muuten väittänyt, et lukijat saa implantteja, vain kanavoijat ja niiden ryhmien osallistujat. Lukea saa, mut kriittisellä silmällä.
Kyllä, kaikille noille onkin laitettu implantteja ja lopuksi viedään niiden sielut. Kyllä koko maapallo tulee kohta punaiseksi, katso statistiikat: http://www.spiritualinsight.gr/en/koala ... -the-world .Ja jos me ei pysäytetä sitä tulee pian myös armageddon.
Kanavapersoonilla onkin suuri vastuu, ja se on totuuden kertominen ja muiden opastaminen oikealle tielle, ei valheiden syöttäminen ja pimeiden entiteettien ja implanttien pistäminen...
Koalani kirjoitti:Sä tunnet pelkoa koska pimeät voimat lähettää sulle sitä, eihän ne haluaa, että sä uskot mua. En kyllä ole ainoa maailmassa, joka tietää näistä asioista, on muitakin terapeutteja ja tutkijoita, jotka tietää totuuden. Valaistus ei ole pelottelua, pitää pystyä erottamaan.
Mutta ei, eiihan koko maapallo tule punaisksi, jää pieni ryhmä, joka pysyy valoisana, ja se kyllä pelastaa muut!
Koalani kirjoitti:Jos ne on alieneiden kanavointeja, mulla ei ole mitään tarvetta lukea niitä. Mä tiedän oikein hyvin mikä niiden agenda on.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 3 vierailijaa