Merey Celeste kirjoitti:olen nähnyt tummia hahmoja, sillein varjohahmoina useamankin kerranainakin ne mun kohdalla on vain olet ohikulku matkalla eikä aiheutanut harmia, muuta kuin vähän säikähdin niitä
freyan kirjoitti:Itse olen nähnyt tummia hahmoja aina. Useimmiten ne ovat olleet vain tumma, sakea varjomöykky jossakin, toisinaan ne ovat ottaneet selkeämmän hahmon. Olen pelännyt niitä aina, vaikkeivät koskaan mitään fyysistä pahaa olekaan aiheuttaneet.
Useat kerrat tumma hahmo on seurannut minua tiellä ja jonkun ajan kuluttua kadonnut. Toisinaan olen ajatellut, että takanani kävelee vain joku, mutta seuraavan kerran katsoessani, se on ollut poissa. Tiellä, josta ei juuri siitä kohtaa pysty kääntymään pois, paitsi ojaan tai rämeikköön.
Joillakin on joskus olkihatun näköinen hattu päässään.
Tuossa yksi vuosi, niitä oli kokoajan ympärilläni ja ne tuntuivat lisäävän ahdistustani huomattavasti. Lopulta uskoin vakaasti itse olevani kaiken pahan alku ja juuri. Maailman suurin paha, josta kaikki paha on lähtöisin. Halusin kuolla, koska olin niin paha, että koko maailma kärsi elossa olemisestani. Lääkkeet ja turvallinen hoitoympäristö helpottivat näitä ajatuksia ja aloin nähdä maailmaa vähän selkeämmin ilman, että katsoin "pahuuden silmin". Tummat hahmot/Varjot eivät tietenkään poistuneet, mutta pääsin irtautumaan niiden synkkyydestä, johon olin jotenkin hukkumassa.
Eivät ajatukseni nyt oikeastaan kovin terveitä ole, ja pidän kyllä itseäni pahana ihmisenä, mutta ne tekstit, joita tuolloin olin kirjoittanut... en edes tiedä, mitä sanoa. Oonkin alkanut pelkäämään noita hahmoja enemmän, koska tuntuu, että olen huonossa henkisessä voinnissa alttiimpi/herkempi niille. Ihan kuin ne imisi musta voimia itseensä silloin ja niistä tulisi aina vaan vahvempia ja vahvempia ja lopulta, kukaties, ne kykenis jo tekemään jotain fyysistäkin pahaa.
Eräässä tätini entisessä asunnossa (kyseessä oli kerrostalo) haahuili myös tumma hahmo. Kyseessä oli nainen, jolla oli pitkä mekko päällä. Se lipui rapussa ja itse huoneistossa toisinaan, hiljaa ja rauhallisesti. Tätini tästä joskus kertoi ja olin hieman epäileväinen, kosken itse ollut kertaakaan kyseistä naista nähnyt siellä. Kerran sitten tulikin juostua kauhuissaan hissistä ovelle, kun ensimmäisen kerran sen näin. Näin jälikäteen mietittynä nainen vaikutti täysin vaarattomalta, enemmänkin ehkä eksyneeltä.
portinetsija197 kirjoitti:Värit nyt eivät välttämättä kerro hahmojen "polariteetistä" mitään. Energiatasosta sillä hetkellä enemmän ehkä..
portinetsija197 kirjoitti:Tarkoitin polariteetillä esim. negatiivinen vs positiivinen, paha vs hyvä. Energiatason ollessa matala väri on usein tumma kun korkea energiataso johtaa kirkkaaseen väriin noin omasta mielestäni auranäön perusteella.
Xenia kirjoitti:parhain ase näitä vastaan on se että ei pelkää niitä ja ajattelee että on vahvempi kuin se minua itteäni on auttanut se aina
Andromedan Star Nation kirjoitti:Xenia kirjoitti:parhain ase näitä vastaan on se että ei pelkää niitä ja ajattelee että on vahvempi kuin se minua itteäni on auttanut se aina
Kyllä, pelko on tosin sellainen primitiivinen reaktio joka tulee luonnostaan.
Xenia kirjoitti:Andromedan Star Nation kirjoitti:Xenia kirjoitti:parhain ase näitä vastaan on se että ei pelkää niitä ja ajattelee että on vahvempi kuin se minua itteäni on auttanut se aina
Kyllä, pelko on tosin sellainen primitiivinen reaktio joka tulee luonnostaan.
'
Kyllä se minullaki tuli aluksi mutta pelkoa voi aina hallita
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa